کد خبر 735914
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۷
تیم ملی فوتبال ایران

سایت فیفا با بررسی بازی حساس ایران و ازبکستان به نقل از کارلوس کی‌روش نوشت: هنوز در جایگاهی که می‌خواهیم نیستیم.

به گزارش مشرق، سایت فیفا با اشاره به امکان صعود  تیم ملی فوتبال کشورمان به جام‌جهانی 2018 روسیه با کسب پیروزی خانگی برابر ازبکستان و ثبت رکورد 2 صعود متوالی نوشته است: بدون تردید این بازی برای تیم ملی ایران نیاز به توضیح دادن ندارد، زیرا می‌تواند آنها را با کسب 3 امتیاز بازی روانه جام‌جهانی 2018 روسیه کند. کارلوس کی‌روش به هر دو فاکتور بازی خانگی و ادامه رکورد شکست‌ناپذیری ایران برابر ازبکستان توجه می‌کند. ایران در 5 بازی 7 بازی اخیر خود پیروز شده است. ازبک‌ها فقط می‌توانند تنها پیروزی خود برابر ایران را در همین مرحله مقدماتی جام‌جهانی و در سال 2014 میلادی در تهران به خاطر بسپارند که با یک گل کسب شد. ساموول بابایان، سرمربی ازبکستان مصمم است تا تیمش با پیروزی در این بازی به رده دوم جدول رده‌بندی گروه A صعود کند.

سایت فیفا د ر ادامه تحلیل خود آورده است: هر 2 تیم ایران و ازبکستان با فرم پیروزی روانه میدان می‌شوند. ازبکستان در بازی اخیر تدارکاتی خود تایلند را با 2 گل شکست داد و ایران هم 2 بر یک از سد مونته‌نگرو گذشت. هر 2 گل ایران را سردار آزمون به ثمر رساند. ازبکستان در این بازی روی السکاندر گنریخ، بازیکن باتجربه خود حساب می‌‌کند. بازیکنی که نقش فوق‌العاده‌ای در غیاب اودیل احمدوف ایفا کرد.

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران هم درباره این بازی گفت: ما صدرنشین گروه هستیم. هیچ شکستی نخوردیم و گلی دریافت نکردیم اما هنوز در جایگاهی که می‌خواهیم نیستیم. هنوز بازی ما تمام نشده است. اگر می‌خواهیم به پیروزی برسیم باید بهای آن را بپردازیم. پیروزی رایگان به دست نمی‌آید. در این لحظه همه خود را قربانی تیم ملی خواهیم کرد تا به جایگاهش برسد. چیزی که رویای همه ما است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس