کد خبر 734881
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
دیدار شاعران با رهبر انقلاب

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری گفت: دیدار امسال نیز همانند هر سال همزمان با شب میلاد کریم اهل بیت(ع) برپا خواهد شد و عمدتاً شاعران جوان خواهند بود که برای نخستین بار در محضر ایشان شعر می‌خوانند.

به گزارش مشرق، علیرضا قزوه مدیر مرکز آفرینش‌ای ادبی حوزه هنری، پیرامون دیدار سالانه جمعی از شاعران همزمان با نیمه ماه مبارک رمضان و میلاد امام حسن مجتبی(ع) به رهبر انقلاب اظهار داشت: دیدار امسال نیز همانند هر سال همزمان با میلاد کریم اهل بیت(ع) برپا خواهد شد.

مدیر مرکز آفرینش‌های ادبی حوزه هنری با بیان اینکه در این دیدار جمعی از شاعران اعم از زن و مرد حاضر خواهند بود، تصریح کرد: در این دیدار صمیمانه تعدادی از شاعران پیشکسوت، زنان شاعر و شاعران جوان کشور که عمدتا از شهرستان‌ها هستند، حضور خواهند داشت.

به گفته قزوه، اکثر حاضران در این دیدار جوان بوده و برای اولین بار در محضر معظم له شعرخوانی خواهند داشت، البته در کنار شاعران داخلی، حدود سه شاعر از کشوهای دیگر نیز شعر می‌خوانند. 

گفتنی است، شاعران کشورمان در جمعی خصوصی و صمیمانه هرساله همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) به دیدار رهبر انقلاب رفته و از منویات و رهنمودهای ایشان پس از شعرخوانی بهره می‌برند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس