کد خبر 734499
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
عادل الجبیر نمایه

وزیر خارجه عربستان ساعتی پس از پایان یافتن حملات تروریستی تهران، دست داشتن اتباع این کشور در این حملات را رد کرد.

به گزارش مشرق، «عادل الجبیر» وزیر خارجه عربستان ساعتی پس از پایان یافتن حملات تروریستی تهران، دست داشتن اتباع این کشور در این حملات را رد کرد.

شبکه ال‌بی‌سی‌آی گزارش داد، الجبیر گفت که: هیچ سندی مبنی بر دست داشتن افراط گرایان عربستانی در حملات تروریستی امروز تهران وجود ندارد، عربستان حملات تروریستی را هر کجا که باشد، محکوم می‌کند.

وزیر خارجه عربستان ادامه داد:‌ ما مسئول حملات تروریستی تهران را نمی‌شناسیم.

عوامل داعش امروز در 2 حمله مجزا به حرم بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی و ساختمان مجلس شورای اسلامی، 12 نفر از هموطنانمان را به شهادت رساندند.

2 تروریست‌ حاضر در حرم حضرت امام خمینی (ره) در همان ثانیه‌های اول شروع اقدام تروریستی خود، توسط نیروهای امنیتی حاضر در محل به هلاکت رسیدند.

چهار تروریست دیگر که به ساختمان مجلس شورای اسلامی حمله کرده بودند، پس از شلیک کور به سمت مردم حاضر در ساختمان مراجعات مردمی، با مقابله مأموران حفاظتی مجلس مواجه شدند و نتوانستند از طریق راهروهای موجود وارد ساختمان مجاور یعنی محل برگزاری نشست علنی شوند.

این 4 نفر ساعاتی با نیروهای امنیتی به تقابل آتش پرداختند و نهایتاً در ساعت 15 و با ورود نیروهای ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به محل، هر 4 تروریست کشته شدند و غائله ختم شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس