ظریف

وزیر خارجه ایران در ادامه رایزنیها با برخی از همتایان خود درباره تحولات اخیر در حاشیه جنوبی خلیج فارس، با وزرای خارجه اسپانیا و آلمان نیز تلفنی گفتگو کرد.

به گزارش مشرق، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان و آلفونسو داستیس وزیر امور خارجه اسپانیا امشب در گفتگویی تلفنی آخرین تحولات منطقه را مورد بررسی و تبادل نظر قرار دادند.

ظریف همچنین در ادامه رایزنی های خود با همتایان خارجی، امشب در گفتگویی تلفنی با زیگمار گابریل وزیر امور خارجه آلمان، درباره آخرین تحولات منطقه رایزنی و تبادل کرد.

وزیر خارجه ایران همچنین امروز با همتای یونانی نیز در این زمینه تلفنی گفتگو کرده بود.

در پی تنش به وجود آمده بین برخی کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس، رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران رایزنی های گسترده ای را روز گذشته با برخی همتایان و مقامات داشت. 

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران در همین راستا روز دوشنبه با وزرای خارجه کویت، قطر، الجزایر، لبنان، مالزی، تونس، عراق، عمان، ترکیه و اندونزی و مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره اوضاع کنونی در منطقه و تنش پیش آمده بین قطر و برخی کشورهای حوزه خلیج فارس به گفت‌وگو پرداخته بود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۷
    0 0
    طبق معمول ایارن در ماجرا هر نخودی قاطی آش می کند!! چه ربطی به اسپانیا؟! تو داستان هسته ای هم الکی پای آلمان و ترکیه وبرزیل... کشانند در حالی طرف اصلی اعضای دائمی شورای امنیت و در حقیقت طرف اصلی امریکا بود و برای این کشورها اعتبار مفت ایجاد کردند!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس