کد خبر 732525
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۲
نجفی

نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت که گزارش جدید آژانس بار دیگر تایید کرده که تمام فعالیتهای هسته ای ایران در چارچوب برجام پیش می رود.

به گزارش مشرق،رضا نجفی سفیر و نماینده دائم ایران در آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره دومین گزارش  سال 2017 آژانس بین المللی انرژی اتمی در مورد ایران عنوان کرد: گزارش بار دیگر تایید کرده که تمام فعالیتهای هسته ای ایران در چارچوب برجام پیش می رود.

وی با بیان اینکه متن گزارش مشابه گزارشهای قبلی است و فقط تحولات فنی از زمان گزارش مارس تا حالا اضافه شده است، اظهار داشت: در گزارش ذکر شده که ذخیره آب سنگین ایران 128/2 تن است و کارخانه تولید آب سنگین فعلا در حال انجام فعالیتهای تعمیر و نگهداری سالانه است.

نجفی افزود: همچنین در گزارش به ادامه فعالیتهای تحقیق و توسعه غنی سازی و تولید روتورها و قطعات سانتریفیوژها در چارچوب برجام اشاره شده است.

نماینده دائم ایران در آژانس گفت: در جمع بندی نیز اشاره کرده که از روز اجرای برجام ، آژانس به راستی آزمایی و نظارت بر اجرای اقدامات مرتبط هسته ای برجام توسط ایران ادامه داده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۳/۱۳
    0 0
    آزانس - حال مردم ایران از این آژانس و اعضای آن بهم می خورد - ایران از این دام شیطانی شیطان بزرگ خارج شود - آزانس ابزاری در خدمت دولت ظلم و ظالم آمریکا است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس