مقبره ژنرال فرانسه

بنابر اعلام منابع قضایی فرانسه، در پی حمله اخیر به مقبره ژنرال دوگل افسر سابق ارتش فرانسه و مؤسس جمهوری پنجم این کشور، 2 نفر تاکنون بازداشت شده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع قضایی فرانسه از بازداشت دو نفر در ارتباط با حمله اخیر به مقبره ژنرال دوگل افسر سابق ارتش فرانسه که از او به عنوان رهبر مقاومت فرانسه در برابر اشغال نازی‌ها در جنگ جهانی دوم و مؤسس جمهوری پنجم فرانسه یاد می‌شود، خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه به نقل از منابع قضایی این کشور، این دو نفر شامل یک زن و یک مرد هستند که سه‌شنبه شب در چارچوب تحقیقات مربوط به حمله عمدی به مقبره ژنرال دوگل بازداشت شدند.

بنابر اعلام منابع دادگاهی در فرانسه، حوالی ساعت 8 شب دیروز سه‌شنبه 5 نفر در ارتباط با این حمله دستگیر شدند که دو نفر از آنها تحت بازداشت قرار گرفتند و دادستان کشور اواخر عصر امروز چهارشنبه در این باره با رسانه ها گفت‌وگو خواهد کرد.

براساس این گزارش، ژاندارمری شهر ریم فرانسه از روز یکشنبه گذشته یعنی یکروز پس از حمله افراد ناشناس به مقبره ژنرال دوگل تحقیقات در خصوص فردی حدودا 30 ساله را که احتمالا اقدام به انجام این حمله کرده و صلیب آن را شکسته بوده، آغاز کرد.

طبق گزارش‌های شاهدان و فیلم ضبط شده توسط دوربین‌های نظارتی نصب شده در محوطه مقبره، مردی حدودا 30 ساله پس از شکستن صلیب مقبره ژنرال دوگل به سمت درب خروجی قبرستان حرکت کرده و در آنجا سوار بر خودرویی که ظاهرا یک زن در آن منتظرش بوده شده و از محل متواری شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس