کد خبر 731746
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۴
سپاهان

باشگاه سپاهان این روزها مذاکرات خود را با نفرات لیست ورودی کرانچار همچنان ادامه می‌دهد.

به گزارش مشرق، باشگاه سپاهان اصفهان بعد از جذب بازیکنانی مانند شاهین ثاقبی و سیاوش یزدانی این روزها همچنان مشغول مذاکره و جذب بازیکنانی هست که در لیست زلاتکو کرانچار سرمربی این تیم قرار دارند.

بر همین اساس طی روزهای گذشته اسامی زیادی از فوتبالیست‌های لیگ برتر برای حضور در جمع شاگردان کرانچار مطرح شده که از جمله آنها می‌توان به عزت‌الله پورقاز، سعید آقایی، ساسان انصاری، محمد دانشگر، سجاد شهباززاده، کاوه رضایی و حتی سیدمهدی رحمتی اشاره کرد و به واقع مشخص نیست که یک تیم در فصل نقل و انتقالات به چند بازیکن نیاز دارد که این همه اسم برای حضور در اصفهان ردیف شده است.

طبق آخرین اطلاعات دریافتی از باشگاه سپاهان مذاکرات با پورقاز، آقایی، انصاری و دانشگر تائید شده هر چند که وضعیت مذاکرات نیز با این بازیکنان متفاوت است. 

در همین راستا سپاهانی‌ها با سعید آقایی به توافق رسیده هر چند که تعهد مالی این بازیکن به باشگاه گسترش‌فولاد که حدود یک میلیارد و نیم است، کار انتقال آقایی به سپاهان را کمی دشوار کرده است. در خصوص این بازیکن مذاکرات همچنان ادامه دارد اما درباره عزت‌الله پورقاز با وجود مذاکره و توافق اولیه هنوز اتفاق جدیدی نیفتاده است.

در ادامه سپاهانی ها باب مذاکره با انصاری و دانشگر 2 بازیکن تیم‌های فولاد و نفت را باز کرده و به نظر می‌رسد این دو بازیکن نیز در صورت انجام توافق به زودی قرارداد خود را با سپاهان امضا کنند.

نکته قابل توجه با وجود اینکه از اسامی بازیکنانی مانند شهباززاده، کاوه رضایی و مهدی رحمتی در سپاهان یاد می‌شود اما این دسته از بازیکنان نه نام‌شان در لیست کرانچار قرار دارد و نه مذاکره‌ای با آنها برای حضور در سپاهان صورت گرفته است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس