کد خبر 731027
تاریخ انتشار: ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۵
پانوراما خاورمیانه

پایگاه «پانوراما خاورمیانه» که از رسانه‌های مقاومت است توسط صهیونیست های افراط گرا هک شد و فعالیت آن از ۲۱ اردیبهشت یعنی چند روز مانده به کنفرانس ریاض متوقف گردید.

به گزارش مشرق، حمید حلمی زاده کارشناس مسائل خاورمیانه در یادداشتی نوشت: این اقدام لکه ننگی بر پیشانی مدعیان دفاع از تکثرگرایی فکری و آزادی اندیشه است زیرا رسانه های غربی هر سیاست و برنامه ای را به صورت آزادانه و فارغ از موانع حقوقی، شغلی و اخلاقی برای مخاطبان خود در سطح جهان و نیز کشورهای عربی و اسلامی پخش می کنند.

نفوذ به پایگاه پانوراما خاورمیانه که به قضیه فلسطین و آرمان های مقاومت قهرمان می پرداخت یک بار دیگر دروغ بودن شعارها و تریبون های بین المللی را عیان ساخت.

پیروی رهبران کشورهای نفت و گاز و سرسپردگان آنها از سیاست های صهیونیستی و آمریکایی با برگزاری کنفرانس «آمریکا، اسلام و عرب» به شکلی خفت بار به تصویر کشیده شد.

هرچند ناگفته عیان است که نیروهای مقاومت امروز در تحولات خاورمیانه تعیین کننده اند و پیروزی های پیاپی آنها در عراق، سوریه، لبنان و یمن و فداکاری هایشان در بحرین و عربستان، به شبحی ترسناک برای اسرائیل غاصب تبدیل شده است.

از این رو کاملا مشخص است که تعطیلی برخی پایگاه های اطلاع رسانی سیاسی و فرهنگی همسو با قضایای امت اسلامی، خللی در اراده و مسیر نیروهای مقاومت به وجود نخواهد آورد و آنها همین امروز هم در یک قدمی نابودسازی کامل داعش و فتنه فرقه گرایانه کشورهای نفت خیز حوزه خلیج فارس در جهان اسلام قرار دارند.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس