علی فضلی

فرمانده قرارگاه راهیان نور گفت: تاکنون بیش از 7 میلیون و 20 هزار دانش‌آموز در قالب کاروان‌های راهیان نور از جبهه‌ها بازدید داشتند.

 به گزارش مشرق، سردار علی فضلی در نخستین نشست قرارگاه راهیان نور امام حسن عسگری(ع) که با حضور اعضا در ساختمان زنده‌یاد علاقه‌مندان وزارت آموزش و پرورش برگزار شد، با تبریک حلول ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت ماه، بار دیگر بر اقدامات نظام اسلامی صحه گذاشت.

وی، عامل موفقیت اردوهای راهیان نور را وفاق و همدلی دست اندرکاران بسیج و آموزش و پرورش دانست و افزود: تا سال ۸۹ تنها یک میلیون و ۸۶۰ هزار دانش‌آموز در قالب اردوهای راهیان نور از جبهه‌های ۸ سال دفاع مقدس بازدید کرده بودند اما با افزایش سالانه بیش از ۱۰ درصدی، این رقم درسال ۹۵ به بیش از ۷ میلیون و ۲۰ هزار نفر رسیده است.

سردار فضلی نقش رسانه‌ها را در این اردو بسیار با اهمیت دانست و تصریح کرد: تمام مشکلات مالی و غیر مالی اردوهای راهیان نور می‌تواند با اطلاع‌رسانی دقیق و به موقع توسط رسانه‌ها مرتفع شود.

فرمانده قرارگاه راهیان نور، میانگین موفقیت‌های اردوهای راهیان نور را بالای ۸۰ درصد دانست و خاطرنشان کرد: با ارزیابی‌های دقیق، تلاش می‌کنیم این موفقیت‌ها را به ۱۰۰ درصد برسانیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس