غلامحسین اسماعیلی

رئیس کل دادگستری استان تهران گفت: پرونده ورمی کمپوست پس از رای صادره از سوی دادگاه کیفری و اعتراض دادستانی به رای این پرونده برابر ضوابط و مقررات به دیوان عالی کشور ارسال شد.

 به گزارش مشرق، غلامحسین اسماعیلی رئیس کل دادگستری تهران در پاسخ به این سوال که اعلام شده است دادستانی به حکم پرونده ورمی کمپوست اعتراض کرده است آیا این موضوع صحت دارد یا خیر؟ اظهارکرد: این اعتراض نسبت به کل پرونده صورت نگرفته بلکه بعضی از افراد در این پرونده تبرئه شدند و دادستانی به تبرئه آن چند نفری که رای برائت گرفتند اعتراض کرده است.

وی گفت: کیفرخواست پرونده ورمی کمپوست صادر و رای دادگاه کیفری استان بر محکومیت این مجموعه هم به حبس و هم به ردمال و جزای نقدی صادر شده است؛ اما، چون بعضی از این افراد تبرئه شدند دادستان به تبرئه آن چند نفری که رای برائت گرفتند اعتراض کرده است.

این مقام قضایی در ادامه اضافه کرد: متهم اصلی این پرونده به حبس طویل المدت و استرداد وجوه مالباختگان و جزای نقدی محکوم شد.

وی اظهارکرد: این پرونده افراد زیادی را درگیرکرده بود و دراین رابطه پرونده‌های متعددی دردادسرای تهران و همچنین یکی از دادسراهای شهرستان‌های تابعه استان تهران مطرح است.

این مقام قضایی با اشاره به ۷ هزار شاکی در این پرونده گفت: دراین پرونده اموالی توقیف شده که بایستی در فرایند اجرای حکم دریابیم که اموال توقیف شده چه میزان از مطالبات مالباختگان را پاسخگو است.

رئیس کل دادگستری استان تهران اضافه کرد: آنچه که از اموال این فرد و شرکت توسط مراجع قضایی توقیف شد برابر ضوابط قانونی به مالباختگان این پرونده اختصاص داده خواهد شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس