کد خبر 727859
تاریخ انتشار: ۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵
مشروبات الکلی

ماموران پلیس استان البرز موفق شدند یک محموله بزرگ مشروبات الکلی با ارزش نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان را کشف و ضبط کنند.

 به گزارش مشرق، قاسم خورشیدی با اشاره به کشف یک محموله مشروبات الکلی در استان البرز، اظهار داشت: با توجه به اقدامات اطلاعاتی انجام شده و تلاش‌های نیروهای انتظامی، ماموران پلیس موفق شدند یک کامیونت حامل مشروبات الکلی را در استان البرز شناسایی و کشف کنند.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز افزود: ماموران پلیس پس از شناسایی این کامیونت اقدام به متوقف کردن آن کردند که پس از توقف خودرو، راننده و همراه آن با دیدن ماموران پلیس، اقدام به فرار کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس با تحت تعقیب قرار دادن راننده کامیونت و فرد همراهش موفق شدند راننده این کامیونت را دستگیر کنند ولی همراه وی همچنان متواری است.

خورشیدی گفت: پس از توقف کامیونت و بررسی بار آن، ماموران ۱۷۰۰ بطر و قوطی مشروبات الکلی را به ارزش تقریبی ۱۸۵ میلیون تومان را کشف و ضبط کردند که پس از تشکیل پرونده برای این متهمان این محموله قاچاق، متهم دستگیر شده به همراه پرونده در اختیار مراجع قضایی قرار گرفتند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • منتظر الکلید IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۱
    2 0
    عه !!!!چرا توقیف کردی ما رای دادیم که اینا جلوش باز بشه! مرغ مهم نیست گوشت مهم نیست سفره مردم مهم نیست مهم کنسرت و آهنگ و لختی پختی و مشروب و آزادی محصور شدگان بقیه اش مهم نیست ما وقتی به روحانی رای میدادیم فکر معیشتمون بودیم یه مقداری علوفه ذخیره کردیم!!! علی برکت الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس