کد خبر 727154
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۹

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید نرفتن کاروان این تیم به عمان می‌تواند فوتبال ملی را در خطر محرومیت قرار دهد.

به گزارش مشرق، بهمن روشنایی درباره لغو سفر کاروان استقلال خوزستان به عمان برای بازی با الهلال عربستان اظهار کرد: بازیکنان تا زمانی که حق و حقوق‌شان را نگیرند، به اعتصاب ادامه خواهند داد. آن‌ها قبل از اینکه این تصمیم را بگیرند با مدیرعامل باشگاه جلسه‌ گذاشتند. آنجا هم قول‌هایی داده شد اما بازیکنان اعلام کردند به فرودگاه نمی‌رویم.

وی با بیان اینکه اعتصاب بازیکنان و نرفتن به عمان مورد تایید باشگاه نیست در مورد تحریک برخی بازیکنان برای اجرا شدن این تصمیم توضیح داد: تا جایی که می‌دانم این تصمیم گروهی بوده و اینکه گفته می‌شود بیت سعید بازیکنان را تحریک کرده صحیح نیست. در هر حال باید مدیریت باشگاه پاسخگوی این اتفاق باشد. ما امروز به فرودگاه رفتیم و ساعاتی را منتظر بازیکنان بودیم اما آن‌ها نیامدند. قرار بود ساعت ۱۸:۳۰ تهران را به مقصد عمان ترک کنیم اما الان کاروان تیم در اهواز به سر می‌برد.

سرپرست تیم فوتبال استقلال خوزستان همچنین تاکید کرد:‌بازی نکردن با الهلال برای فوتبال ملی ما تبعات منفی می‌تواند داشته باشد و مدیریت باشگاه باید پاسخگوی آن باشد. ما بعد از بازی با الجزیره در دو مرحله دوستان را دیدیم و با آن‌ها جلسه گذاشتیم اما فایده نداشت. الان نیز آقای نعمت‌نژاد مدیرعامل باشگاه در تهران به سر می‌برد و در تماسی که با وی داشتم اعلام کرد که مشکل بازیکنان حل شود اما نمی‌دانیم قرار است چه اتفاقی بیفتد.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس