کد خبر 727029
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰
العین امارات

پیشکسوت استقلال با تأکید بر اینکه خط هافبک و فوروارد العین خطرناک است گفت: دفاع این تیم شکننده است و آبی‌پوشان می توانند از این ضعف استفاده کنند.

به گزارش مشرق، صادق ورمزیار در خصوص دیدار دوشنبه استقلال برابر العین امارات از مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: اعتقاد دارم استقلال بازی سختی مقابل العین پیش رو خواهد داشت. این تیم در دور مقدماتی ۱۴ گل به ثمر رسانده که نشان می دهد از خط حمله زهرداری برخوردار است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: دفاع العین ضعیف و شکننده است اما هافبک های جنگنده این تیم توانسته اند تا حدودی ضعف های دفاع خود را پوشش دهند و مطمئناً اگر استقلال فشار زیادی به خط العین بیاورد می تواند به گل دست پیدا کند. این تیم در سالهای اخیر قهرمان و نایب قهرمان آسیا شده و این نشان می دهد که العین از تیم های مطرح آسیاست.

وی تأکید کرد: منصوریان باید به گونه ای ترکیب خود را به میدان بفرستند که ابتدا بتواند عمرعبدالرحمن بهترین هافبک حال حاضر آسیا را  از بازی خارج کند، سپس به دفاع آسیب پذیر العین یورش برده و از موقعیت های به دست آمده بهترین استفاده را کند.

صادق ورمزیار در پاسخ به این پرسش که آیا نبود امید ابراهیمی، نورافکن و انصاری می تواند در روند استقلال تأثیر منفی بگذارد؟ گفت: از بین این سه، ابراهیمی تنها بازیکنی بود که در تمام بازی های استقلال حضور داشت اما نورافکن و روزبهانی در تمامی بازی ها به طور کامل به میدان نرفتند و مطمئنم جانشینان آنها می توانند انگیزه بالایی برای این دیدار و نشان دادن خود داشته باشند که این می تواند کمک موثری به استقلال کند و حتی به پیروزی آبی پوشان برابر العین منجر شود.

وی در ادامه افزود: استقلال باید بازی را هجومی اما به دور از احساس شروع کند، یک بازی منطقی می تواند ضامن موفقیت استقلال در این دیدار باشد.

ورمزیار در پایان و در پاسخ به این پرسش که اگر استقلال از سد العین بگذرد می تواند به قهرمانی در آسیا دست پیدا کند؟ گفت: به اعتقاد من صحبت از قهرمانی خیلی زود است. باید پله به پله بالا برویم، امیدواریم بتوانیم العین را شکست داده و سپس در مورد حضور آبی پوشان در فینال آسیا صحبت کنیم.

تیم فوتبال استقلال تهران روز دوشنبه اول خردادماه از ساعت ۲۰:۴۵ در ورزشگاه آزادی میزبان العین امارات از مرحله حذفی لیگ قهرمانان خواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس