کد خبر 726923
تاریخ انتشار: ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۶
سيد عبداله متوليان

مردم ایران (سرزمین شیران و دلیران)، روز جمعه حقیقتاً گل کاشتند و جشن حماسی حضور را در سرتاسر ایران به پا کردند و یک بار دیگر شگفتی‌ساز شدند.

به گزارش مشرق، سید عبدالله متولیان در یادداشت روزنامه جوان نوشت:

مردم ایران (سرزمین شیران و دلیران)، روز جمعه حقیقتاً گل کاشتند و جشن حماسی حضور را در سرتاسر ایران به پا کردند و یک بار دیگر شگفتی‌ساز شدند و زیباترین جلوه تمام عیار مردم‌سالاری دینی را فراروی جهانیان به نمایش گذاشتند و علاوه بر تضمین امنیت ملی، قدرت چانه‌زنی نظام را در عرصه بین‌المللی افزایش دادند.

اینکه مردم در این حماسه غرورانگیز و شکوهمند به چه اشخاصی رأی داده‌اند مسئله ثانوی است و مسئله اصلی و اولیه این است که مردم با این حضور پرنشاط یک بار دیگر به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری دادند و پیام روشن همبستگی و یکپارچگی و مقاومت در برابر زیاده‌خواهی و باج‌گیری استعمارگران غربی، به‌ویژه شیطان اکبر و طاغوت اعظم امریکا را به جهان مخابره کردند و گل لبخند رضایت را بر لب‌های حضرت امام خامنه‌ای نشاندند و قلب حضرت صاحب الامر (عج)را خشنود ساختند.

اما مردم در این انتخابات با صحنه‌های زشت و ناپسندی از بداخلاقی‌های انتخاباتی هم از سوی برخی از نامزدها مواجه شدند که موجب رنجش و آزردگی خاطر آنان شد و به‌واقع این اعتراض در متن رأی آنان نیز کاملاً مشهود بود. برای ملت انقلابی ایران به هیچ‌وجه پذیرفته نیست که یک نامزدِ پست ریاست جمهوری در ایران در قامت اپوزیسیون قد علم کند و با فرصت‌طلبی مذموم و با اعمال سیاست «یکی به نعل یکی به میخ» با مخالفان و معاندان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نرد عشق ببازد.

آرای میلیونی مردمدر آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی موجب تقویت استحکام درونی نظام شده یأس و ناامیدی دشمنان قسم خورده اسلام را در پی دارد و حربه‌های تهدید دشمن را ناکارآمد می‌کند و از این بابت خدای سبحان را شکرگزاریم.

حماسه حضور میلیونی مردم که پاسخی عاشقانه به دعوت ولی امر مسلمین جهان حضرت امام خامنه‌ای بود برای منتخبان ملت در پست ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز دارای پیام صریح و روشن بود، مردم از برگزیدگان و منتخبان خود انتظار دارند به دور از شعارزدگی و حاشیه‌سازی فرصت خدمت به مردم، کشور و نظام مقدس اسلامی را مغتنم بشمارند و با روحیه‌ای با نشاط، انقلابی، جهادی و با تکیه بر  ظرفیت‌های داخلی و ملی و با رویکرد اقتصاد مقاومتی (اقتصاد درون زا و برون گرا) به حل مشکلات کشور و مردم همت بگمارند. مردم از رئیس‌جمهور دوازدهم انتظار دارند که از تجربه تلخ چهار سال گذشته عبرت گرفته و به جای نگاه به بیرون و دل‌بستن به حل مشکلات از طریق اعتماد به بیگانگان، به مردم اعتماد و با برافراشتن پرچم «ما می‌توانیم» نسبت به جبران نقص‌ها و کم‌کاری‌های گذشته تلاش مضاعف کرده و با کاشتن جوانه‌های امید در دل میلیون‌ها جوان جویای نام، دوباره درخت رونق تولید و اشتغال را در سرزمین ایران غرس نماید.

میزان اقبال مردم از رئیس‌جمهور یازدهم (آقای روحانی) در انتخابات دیروز نشان داد که مردم با هیچ‌کس عقد اخوت نبسته و کمتر تحت تأثیر جوسازی‌ها و وعده‌ها و وعیدها قرار می‌گیرند و رئیس دولت دوازدهم هم باید بداند که فرصت‌ها همچون ابر می‌گذرند و تا چشم روی هم بگذارد این چهار سال نیز تمام خواهد شد. تجربه چهار سال گذشته و نوع برخورد و انتظارات مردم نسبت به وعده‌های داده شده توسط نامزد برگزیده از بلوغ معرفتی و سیاسی مردم حکایت می‌کند و به‌خوبی نشان می‌دهد که از این پس مردم در دوره‌های کوتاه مدت انتظار تحقق بخشی از وعده‌های رئیس‌جمهور را داشته و صریحاً تحقق وعده‌ها و شعارهای انتخاباتی را از رئیس‌جمهور برگزیده مطالبه می‌کنند.

و در یک کلام مردم منتظر ناامیدی رئیس‌جمهور برگزیده از بیگانگان و هماهنگی حداکثری با مردم و حاکمیت، در راستای تحقق اهداف اسلامی و سیاست‌های کلی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و حل مشکلات کشور و پیشرفت و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس