کد خبر 725738
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۴
عبدالفتاح السیسی

رئیس‌جمهور مصر تأکید کرد که قانون وضعیت فوق‌العاده با قاطعیت اجرا خواهد شد و با حاملان سلاح با تمام قدرت برخورد خواهد شد.

 به گزارش مشرق، «عبدالفتاح السیسی» در دیدار با سردبیران روزنامه‌های محلی مصر گفت که ارتش مصر در مقابله با چالش‌های پیشروی دولت در دوره گذشته نقش اصلی را داشته است.

السیسی که مردم کشورش طی سال‌های اخیر بشدت درگیر بحران اقتصادی هستند، همچنین اظهار داشت که برنامه‌های جدیدی برای بهبود وضعیت قشر متوسط و کم درآمد جامعه طی هفته‌های آینده اتخاذ خواهد کرد.

طبق گزارش پایگاه خبری «الیوم السابع» مصر، السیسی همچنین گفت که «شریف اسماعیل» نخست‌وزیر مصر از توانایی و شایستگی لازم برای اداره دولت با وجود همه دشواری‌های آن برخوردار است و وزرا نقش خود را ایفا می‌کنند و نخست‌وزیر نیز بر عملکرد آنها نظارت دارد.

رئیس‌جمهور مصر همچنین تأکید کرد که قانون وضعیت فوق‌العاده برای مقابله با هر گونه تعرض به اراضی با جدیت و قاطعیت اجرا می‌شود و با حاملان سلاح نیز با تمام قدرت برخورد خواهیم کرد.

از حدود یک ماه قبل به دنبال وقوع دو انفجار تروریستی در دو کلیسای مصر که طی آن دستکم ۴۵ نفر کشته شدند، دولت این کشور به مدت ۳ ماه وضعیت فوق‌العاده اعلام کرده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس