کد خبر 725502
تاریخ انتشار: ۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
نصیر زاده

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد می‌گوید که نه پرسپولیس و نه هیچ تیم دیگری تاکنون درخواستی برای جذب شجاعیان ارائه نداده است.

به گزارش مشرق، هوشنگ نصیرزاده درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه گسترش فولاد برای صدور رضایت‌نامه داریوش شجاعیان، از پرسپولیس درخواست مبلغ دو میلیارد تومان کرده، اظهار داشت: اصلاً  چنین چیزی نیست. اگر هم بخواهیم برای صدور رضایت‌نامه شجاعیان مبلغی درخواست کنیم، آن مبلغ در مذاکرات بین دو باشگاه بیان می‌شود. الان که هنوز هیچ‌کسی هیچ درخواستی برای جذب شجاعیان نداده، ما چطور می‌توانیم درخواست چنین مبلغی کنیم؟! همه این‌ها گمانه‌زنی است و من نمی‌دانم که این حرف‌ها از کجا آب می‌خورند.

به گزارش تسنیم، وی در پاسخ به این سوال که آیا اگر پرسپولیس درخواستی برای جذب شجاعیان ارائه کند، واکنش باشگاه گسترش فولاد چه خواهد بود، خاطرنشان کرد: همان‌طور که گفتم، فعلاً هیچ‌ درخواستی به دست ما نرسیده است. اگر پرسپولیس یا هر باشگاه دیگری شجاعیان را بخواهد، درخواست آنها را بررسی خواهیم کرد. البته باید با لوکا بوناچیچ هم در این مورد مشورت کنیم. او امروز به تبریز می‌آید و جلسه‌ای را در مورد موارد موجود در تیم با سرمربی جدید تیم برگزار خواهیم کرد.

مدیرعامل باشگاه گسترش فولاد در مورد بودجه این باشگاه برای فصل آینده، گفت:‌ امسال بودجه باشگاه نسبت به سال قبل تغییر نداشت. باشگاه تصمیم گرفته همان بودجه‌ای که سال قبل به تیم اختصاص داده بود را امسال هم در اختیار ما بگذارد. به دلیل اینکه ما امسال افزایش بودجه نداشتیم، هدف‌مان همان رده ششم جدول است که سال گذشته روی آن برنامه‌ریزی کرده بودیم.

نصیرزاده با اشاره به نارضایتی بازیکنان تیم گسترش فولاد از عدم دریافت 50 درصد مطالبات‌شان، عنوان کرد: این‌طور که شما هم می‌گویید نیست. از این 50 درصد خالص، 10 درصد برای مالیات کسر می‌شود، 10 درصد دیگر نیز به خاطر قرار گرفتن تیم در رده هشتم لیگ شانزدهم. برخی از بازیکنان هم به خاطر مسائل انضباطی با جریمه کسر 10 درصدی قراردادشان مواجه شده‌اند. بازیکنانی که می‌گویند 50 درصد مطالبات‌شان را نگرفتند، فقط مبلغ قرارداد خودشان را محاسبه می‌کنند. ما الان در واقع فقط 20 درصد از قرارداد بازیکنان‌مان را هنوز پرداخت نکرده‌ایم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس