انتخابات شورای شهر

روزی که رییس فدراسیون اسکی، رییس جامعه دامپزشکان را به عنوان مشاور اجرایی منصوب کرد، آنقدر اقدامی نادرست بود که به سرعت قطع همکاری کرد و حالا وی با سگ ها به دنبال رای در شورای شهر است.

سرویس ورزش مشرق – در روزهای منتهی به برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهرها، شاهد بروز پدیده هایی غیر معمول بین کاندیداها هستیم. بانوان و آقایانی که با شعارهای عجیب، خنده دار و حتی انتشار تصاویر غیرمعمول (!) ماهیت کلی این انتخابات را زیر سئوال برده اند! نمونه یکی از آنها مشاور سابق فدراسیون اسکی است که این روزها با پوسترهای تبلیغاتی اش قصد در خبرسازی دارد و به نوعی می خواهد برای خودش از این نمد کلاهی بسازد.

پیام محبی که در اسکی فردی شکست خورده و ناتوان به شمار می رود، برای کسب رای دست به دامان "سگ"ها شده و با انتشار تصاویر این حیوانات در پوسترهای تبلیغاتی، برخلاف آنچه شعار می دهد، از این حیوان استفاده ابزاری کرده است و شرایط را به گونه ای پیش برده که حتی توجه رسانه های مخالف نظام را هم به خود جلب کرده است. وی که مدعی توجه به حیوانات است، عملا آنها را ابزاری برای یک بازی سیاسی کرده که تا جلب توجه کند و افسوس که در این زمینه دست به هر کار زشتی نیز می زند.

تا آنجا که برخی رسانه های خارج نشین با "جالب" توصیف کردن برنامه های این کاندیدای شورای شهر تهران تفکر او را امروزی (!) و در حمایت از حیوانات تلقی کرده اند. این در حالی است که شورای شهر محلی برای رسیدگی به مشکلات شهری، حمل و نقل، ساخت و سازها، گسترش فضای ورزشی و رسیدگی به اماکن بهداشتی است؛ نه حمایت از حیوانات. اعضای شورای شهر قرار است شهر را برای مردم بسازند و البته، حقوق حیوانات موضوعی قابل توجه است که باید در نهادهای مردم نهاد مورد توجه باشد؛ نه ابزاری برای بازی های سطح پایین سیاسی و تبلیغاتی.

همواره در کلان شهرها NGO هایی وجود دارند که با رعایت اصول و در نظر گرفتن شرایط نگهداری و حراست از این موجودات، تلاش می کنند تا ضمن جمع آوری آنها، وضعیت حیات آنها را مورد بررسی قرار داده و دغدغه شان رسیدگی به این قبیل مسایل است؛ اما در ایران فردی که به دلایلی مشخص از اسکی حذف شده و امکان بازگشت به آن را ندارد، به این مخلوقات نیز رحم نکرده تا به اهداف سیاسی و انتخاباتی خود دست یابد.

اما این دکتر به ظاهر دلسوز (!) که پس از مدتی کوتاه همنشینی با جامعه ورزشی، خودش و روحیاتش را به اهالی اسکی شناساند و مسئولان این فدراسیون هم تاب همراهی و مشاوره های او را نیاوردند، حرف عجیبی را به عنوان شعار تبلیغاتی اش عنوان کرده که باعث تعجب همان هایی شده که صلاحیتش را تأیید کردند! او با تصویری که سگی در حال رای دادن است، رفتار انتخاباتی مردم را به آنها تشبیه کرده و سطح مردم را به این میزان تنزل داده است.

این دامپزشک می گوید بهتر است از ۲۱ کرسی شورای شهر تهران یک صندلی را به حمایت از حیوانات اختصاص بدهیم. در اینکه نیت از بیان این حرف چیست، کسی پوشیده نیست؛ اما این فرد که جایگاهی در ورزش نیز ندارد، نمی داند شورای شهر جایی برای بیان علایق و سلایق اینچنینی با شعار "سگ محوری" نیست و باید مشکلات شهری مردم را حل کرد؟ کاش ما برای اهداف خاص و نازل خود، هر چیزی را بازیچه قرار ندهیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 7
  • IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    13 5
    دوست داشتن و مهربانی باحیوانات بخصوص سگ ، نشانه ایمان است . بدرفتاری باانسانهاوحیوانات نشانه نفاق است .
    • ساسا IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      0 0
      موافقم
  • IR ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    11 4
    ما به تازگی ی سگ برای باغمون گرفتیم . خیلی حیوون نازیه . قبلن از سگ میترسیدم
  • IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
    15 11
    مشرق نیوز خر است
    • ناشناس IR ۲۰:۲۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
      0 0
      تازه شده مثل خودت .
  • صدف IR ۰۳:۰۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۷
    0 0
    واقعاً براى شما متاسفم كه انقدر مغز كوچيكى داريد مطالبتون واقعاً مسخره بود
    • ساسا IR ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۲/۰۲
      0 0
      اتفاقا تو مغزت کوچکه اینجا یک ادم بدجنس با مطالب میفهمه مهربان باشه و حیوانات خیلی مهربانند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس