کد خبر 72481
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۰ - ۲۰:۲۰

دیدار تیم‌های استقلال و راه آهن با نتیجه تساوی خاتمه یافت.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، دیدار تیم‌‌های استقلال و راه‌آهن از ساعت 18:15 امروز (جمعه) در حضور 30 هزار تماشاگر در ورزشگاه آزادی تهران آغاز شد و با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

علیرضا عباسفرد در دقیقه  18 زننده گل راه‌آهن بود. در این لحظه داور برای راه‌آهنی‌ها اعلام پنالتی کرد. حسین کاظمی نتوانست توپش را تبدیل به گل کند و رحمتی توپ را در مرحله اول دفع کرد، توپ برگشتی را باز هم کاظمی زد و رحمتی بار دیگر توپ را گرفت اما عباسفرد از دفع ناقص رحمتی استفاده کرد و گل تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 75 مجتبی جباری گل خورده استقلالی‌ها را جبران کرد و بازی را به تساوی کشاند.

محمود رفیعی داور مسابقه در این دیدار به سعید چاه‌جویی و حسین پاشایی از راه‌آهن و کیانوش رحمتی، علی حمودی، حنیف عمران‌زاده، مجتبی جباری و اسماعیل شریفات از استقلال کارت زرد نشان داد.

با این نتیجه استقلال 20 امتیازی شد و به رده دوم صعود کرد.
با توجه به این تساوی و شکست تراکتورسازی برابر سپاهان، نفت تهران با 21 امتیاز صدرنشین ماند.
راه‌آهن نیز 9 امتیازی شد و در رده شانزدهم جدول باقی ماند.

ترکیب استقلال:
سیدمهدی رحمتی، حنیف عمران‌زاده، میثم حسینی، خسرو حیدری، کیانوش رحمتی، حمید عزیززاده، مجتبی جباری، میلاد میداوودی (آرش برهانی دقیقه 68)، آندرانیک تیموریان، علی حمودی (اسماعیل شریفات دقیقه 46) و فرهاد مجیدی
سرمربی: پرویز مظلومی

ترکیب راه‌آهن:
حسن رودباریان، سعید چاه‌جویی، میرهانی هاشمی، ابراهیم کریمی، حامد نورمحمدی، حسین کاظمی، حسین کعبی (مجید باجلان دقیقه 69 (امیر طهمورثی در دقیقه 93))، امید عالی‌شاه (محمود امنه دقیقه 79)، بهادر عبدی، علیرضا عباسفرد، حسین پاشایی
سرمربی: علی دایی

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس