کد خبر 724351
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
بانک سرمایه نمایه

رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان، از استقرار تیم کارشناسی در بانک سرمایه (وابسته به صندوق ذخیره فرهنگیان) برای تکمیل ارزیابی وام های پرداختی خبر داد.

به گزارش مشرق، جبار کوچکی نژاد رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان، از استقرار تیم کارشناسی مجلس در بانک سرمایه در راستای تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و اظهار داشت: این تیم مسئولیت تکمیل بررسی‌ها و ارزیابی صورت وام ها و تخلفات صورت گرفته در این حوزه را بر عهده دارد.

وی افزود: پیش از این هم از ابتدای تحقیق و تفحص، گروه های کارشناسی هم در ستاد صندوق ذخیره فرهنگیان و هم در شرکت های سرمایه گذاری و نیز هلدینگ های پتروشیمی و ماشین سازی اراک که همگی تابع صندوق ذخیره هستند، مستقر شده اند و مشغول انجام تحقیقات هستند.

رئیس کمیته تحقیق و تفحص مجلس از صندوق ذخیره فرهنگیان خاطرنشان کرد: در بررسی ها مشخص است که میان بخش ستادی صندوق ذخیره و شرکت های سرمایه گذاری، در تخلفات صورت گرفته هماهنگی و زد و بند وجود داشته است.

کوچکی نژاد افزود: پس از انتخابات و بازگشایی مجدد مجلس، درخواست تمدید سه ماهه مهلت تحقیق و تفحص که پیش از این مدنظر بود رسما به هیات رئیسه مجلس ارائه می شود؛ چرا که حجم کار بسیار بالاست و در مهلتی که رو به پایان است، نمی توان تحقیقات را جمع بندی کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس