کد خبر 724329
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
جشن عروسی سربازان سوری مقابل قلعه تاریخی حلب

جشن ازدواج گروهی ۳۰ سرباز ارتش سوریه که در آزادسازی شهر حلب مشارکت کرده بودند، در مقابل قلعه تاریخی این شهر برگزار شد.

 به گزارش مشرق، از مقابل قلعه استوار حلب، جشن ازدواج گروهی ۳۰ سرباز ارتش سوریه برگزار شد، سربازانی که با شجاعت از حلب و قلعه آن طی سالیان گذشته دفاع کردند تا امروز شادی خود را تکمیل کرده و زندگی جدیدی را با شریک زندگی‌شان آغاز کند، شریکانی که در تلخی انتظار و شیرینی پیروزی با آنها شریک بودند.

خبرنگار حلب از یکی از عروس‌ها که همسرش را همراهی می‌کرد، سئوال کرد دوست دارد در این عروسی گروهی چه حرفی بزند؟ که وی پاسخ داد : از شما خیلی تشکر می‌کنم، از خداوند می‌خواهم که سوریه همواره پیروز باشد، همچنین از خداوند می‌خواهم که رهبرمان بشار اسد را حفظ بفرماید.

خبرنگار از داماد می‌پرسد : به عروس خود در مقابل قلعه حلب که از آن دفاع کردید، چه قولی می‌دهید؟

وی پاسخ داد : به او قول می‌دهم که همواره شادی و نشاط بین ما به یاری خداوند پایدار باشد و به یاری خداوند پیروز باشیم.

از جوان دیگری سئوال شد که خواستگاری شما چقدر طول کشید که وی پاسخ داد : تقریبا چهار سال طول کشید، ‌خدا را شکر پس از این انتظار طولانی، شادی ما با ازدواج کامل شد.

عروس هم می‌گوید : امروز برای من یک عید ملی است، خیلی احساس شادمانی می‌کنم، شادمانی که نمی‌توانم آن را توصیف کنم و به یاری خداوند سوریه پیروز خواهد شد.

یکی از مادران شهدا که در این مراسم شرکت کرد، می‌گوید : من به عروس و دامادها می‌گویم، بر همه شما مبارک باشد، من مادر شهید «احمد عبدالقادر البنی» هستم و اینجا آمده‌ام تا در این مراسم عروسی گروهی شرکت کرده و تبریک بگویم.

وی افزود : من کارگاه خیاطی دارم و تعدادی لباس عروسی با خودم آوردم، ‌همچنین پرچم‌های سوریه و تاج گل مخصوص عروس با خودم آوردم، این کمتری چیزی است که به این جوانان هدیه می‌کنم، هر جوان سرباز سوری مثل فرزندم است، از خداوند درخواست می‌کنم که شاهد شادی و پیروزی مستمر باشیم و سوریه در خیر و خوبی باقی بماند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۴
    14 2
    به سلامتی مبارک باشه الهی
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
    1 0
    خداوند رزمندگان اسلام را نصرت عطا کند مبارک باشد
  • محمد الهی از اندیمشک ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۵
    1 0
    خداوند به همه رزمندگان اسلام عزت دهد نصرت عطا فرماید ضمن تبریک به رزمندگان سوری یاد و خاطره شهدای مدافع حرم بخصوص داداشم محمد کیهانی را گرامی می دارم داداش همیشه به یادتم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس