کد خبر 723856
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
پرچم پرتقال

منابع فرودگاهی پرتغال از اختلال در فعالیت‌ فرودگاه‌های این کشور طی امروز شنبه به دلیل اعتصاب ۴ روزه مأموران امنیتی این فرودگاه‌ها در اعتراض به شرایط شغلی خود خبر دادند.

 به گزارش مشرق، منابع فرودگاهی پرتغال از اختلال در فعالیت‌ فرودگاه‌های این کشور طی امروز شنبه به دلیل اعتصاب ۴ روزه مأموران امنیتی این فرودگاه‌ها در اعتراض به شرایط شغلی خود خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، منابع فرودگاهی پرتغال اعلام کردند: به دلیل اعتصاب مأموران امنیتی ما روز شنبه شاهد اختلالاتی در برنامه پروازها در فرودگاه‌های پرتغال خواهیم بود.

اوپراتور فرودگاهی پرتغال موسوم به «آنا» (ANA) از مسافران خواست پیش از عزیمت به فرودگاه اطمینان حاصل کنند که پروازشان انجام خواهد شد یا خیر.

براساس این گزارش، اعتصاب مأموران امنیتی فرودگاه‌های پرتغال همزمان با سفر پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان به این کشور صورت می‌گیرد.

نیروهای امنیتی فرودگاه‌های پرتغال  اواخر دسامبر گذشته نیز قصد داشتند در اعتراض به پایین بودن دستمزدهایشان اقدام به برگزاری اعتصاب کنند اما پس از دریافت تضمین‌هایی از دولت، از تصمیم خود منصرف شده و اعتصاب خود را لغو کردند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس