14946000728591.jpg

این روزها را می‌توان روزهای اوج «ایسکو» دانست. پسر اسپانیایی که هواداران باشگاه رئال مادرید لقب «جادوگر» را به وی داده‌اند، این روزها تقریبا همه کار در زمین می‌کند.

سرویس ورزش مشرق- عملکرد «ایسکو» هافبک نابغه رئال مادرید طی هفته‌های گذشته باعث شده که در نظرسنجی معتبر به عمل‌آمده توسط روزنامه اسپانیایی «مارکا»، 72 درصد از هواداران رئال مادرید وی را ارجح بر «گرت بیل» در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل یوونتوس بدانند.

این روزها را می‌توان روزهای اوج «ایسکو» دانست. پسر اسپانیایی که هواداران باشگاه رئال مادرید لقب «جادوگر» را به وی داده‌اند، این روزها تقریبا همه کار در زمین می‌کند. تاثیر حضور ایسکو در یکایک دقایقی که در زمین حضور داشته، موجب شده که زیدان اعتماد بسیار بیشتری به او نمایدو میدان بیشتر ی به او دهد. کار تا جایی پیش رفته که در نظرسنجی بعمل آمده توسط مارکا، 72 درصد از هواداران رئال مادرید از «زین‌الدین زیدان» خواسته‌اند که در بازی فینال لیگ قهرمانان اروپا در مقابل یوونتوس به جای «گرت بیل» مهاجم میلیاردی و کهکشانی این تیم، از ایسکو استفاده نماید.

کادر پزشکی تیم رئال مادرید اعلام کرده که مصدومیت بیل تا 3 ژوئن رفع خواهد شد و این در حالی است که فقط 28 درصد از هواداران، ترکیب BBC را برای فینال مناسب دانسته‌اند. حالا بزرگ‌ترین و سخت‌ترین تصمیم بر عهده زیدان است. چرا که در صورت استفاده از مهاجم ولزی و عدم آمادگی وی، عملا یک فرصت ناب را سوزانده و تیم را در فینال به قهقهرای شکست می‌برد و یا اگر بیل آمادگی کامل داشته باشد و در حالی که یک ستاره زهردار است، بخاطر عملکرد عالی ایسکو از فرصت یک بازی عالی در فینال محروم شود، آنگاه باز هم تیم ضرر خواهد کرد. در هر حال، منطق اتفاقات و کارنامه درخشان ایسکو، تصمیم و اعتماد زیدان را به طرف او سوق می‌دهد.


منبع:

http://www.marca.com/en/football/real-madrid/2017/05/12/5915deb6468aebfa728b46a2.html

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس