کد خبر 723568
تاریخ انتشار: ۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۶
کیومرث هاشمی

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: این رقابت‌ها می تواند به همبستگی کشورهای اسلامی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است کمک کند.

به گزارش مشرق، کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان در خصوص چهارمین دوره بازی های همبستگی کشورهای اسلامی گفت:جمهوری اسلامی ایران با 162 ورزشکار در قالب 20 رشته ورزشی در این دوره از رقابت‌ها حضور پیدا کرد.

وی افزود: مسابقات رشته های مدال آور مانند تیراندازی و سایر رشته ها از شنبه 23 اردیبهشت ماه آغاز می شود.امیدواریم ورزشکاران با تلاش خود و با حمایت فدراسیون ها و کادرهای فنی بتوانند شادی را به مردم کشورمان هدیه کنند.

هاشمی تاکید کرد: بیشتر تیم های ورزشی ایران با تیم دوم خود راهی این مسابقات شده اند زیرا به جوان گرایی توجه شده است و آینده سازان تیم های ملی هستند.امیدواریم ورزشکاران خوبمان مدال های خوش رنگی کسب کنند.

وی تصریح کرد: بعضی رشته های ورزشی حدود 6 ماه در اردوی آماده سازی بودند و از بین 502 نفری که در اردوهای حضور یافتند، در نهایت 162 نفر راهی این رقابت ها شدند.کمیته ملی المپیک تمام حمایت های لازم را از تیم ها انجام داده است.

رئیس کمیته ملی المپیک خاطرنشان کرد: این مسابقات از لحاظ فرهنگی هم حائز اهمیت است و با توجه به اینکه جمهوری اسلامی ایران سردمدار کشورهای اسلامی است، می تواند نقش آفرینی کند. ورزشکاران مسلمان 54 کشور در طول 10 روز در کنار یکدیگر قرار خواهند گرفت.

وی در پایان تاکید کرد: این رقابت ها می تواند به همبستگی کشورهای اسلامی که از تأکیدات مقام معظم رهبری است کمک کند زیرا ورزش می تواند این همبستگی را به روش عملی به نمایش بگذارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس