کد خبر 722712
تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
کاراته

مربی تیم ملی کاراته نونهالان کشورمان گفت: با توجه به ورود رشته کاراته به المپیک به دنبال پشتوانه‌سازی برای کاراته کشور هستیم.

به گزارش مشرق، هادی امیری درباره انتصابش به عنوان مربی تیم ملی نونهالان کشورمان اظهار کرد: با توجه به اضافه شدن کاراته به رشته‌های المپیک، شاهد تغییر نگاه فدراسیون‌ها در تمامی دنیا به این رشته ورزشی هستیم. ایران نیز از این قاعده مستثنی نیست و خوشحالم که با اعتماد رییس فدراسیون کاراته کشورمان و اکبر عبدلی، سرمربی تیم ملی روبه‌رو شدم.

او افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت‌ گرفته قرار بر این شده تا کادر فنی با تیم ملی پایه در رده نونهالان بالا بیاید تا ان‌شاءالله در المپیک ۲۰۲۴ شاهد یک پیروزی بزرگ برای کاراته و کاروان ورزشی ایران باشیم. واقعیت این است که به المپیک ۲۰۲۰ نمی‌رسیم. امیدوارم برنامه‌ریزی‌های لازمه ادامه‌دار باشد و بتوانیم نسلی نو در کاراته ایران بسازیم.

امیری با اشاره به برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی نونهالان اظهار کرد: در بحث استانی که تیم منتخب استان خراسان رضوی در تاریخ جمعه، ۲۲ اردیبهشت‌ماه با شناخت نفرات برتر، تیم خود را تشکیل خواهد داد. در بحث کشوری نیز مسابقات قهرمانی کشور نیز در تهران برگزار خواهد شد و ۴ نفر برتر هر ۷ وزن به اردوی تیم ملی دعوت می‌شوند، ضمن این که با توجه به عملکرد و استعداد هر بازیکن، بین ۱۰ تا ۱۲ نفر نیز با نظر کادرفنی به اردوی تیم ملی نونهالان اضافه خواهند شد.

وی افزود: بدون شک نفرات انتخابی تیم ملی در مراحل نخست قابل تغییر خواهند بود و در هر دوره به فکر تکمیل و ارتقای سطح تیم ملی و شناخت استعدادها خواهیم‌ بود. ضمن این که ساماندهی خوبی در خصوص تیم‌های ملی پایه قرار شده صورت بگیرد و هر بازیکنی که به تیم ملی دعوت شود شناسنامه‌دار خواهد شد.

مربی خراسانی تیم ملی نونهالان درباره رزومه‌اش تصریح کرد: سال‌ها با تیم‌های پایه و بزرگسال در خراسان کار کردم و خوشبختانه توانستیم به مدال‌های خوشرنگی نیز در مسابقات کشوری دست یابیم. امیدوارم بتوانیم شاهد حضور گسترده ورزشکاران باانگیزه و مستعد خراسانی در تیم ملی باشیم. 

امیری درباره شرایط کاراته استان نیز خاطرنشان کرد: امیدوارم در مباحث فنی توجه بیش‌تری صورت گیرد تا بتوانیم شاهد پر شدن خلاهای موجود باشیم. نتایج بعضا خوبی گرفته شده و این موضوع نشان‌دهنده استعداد بالای کاراته‌کاهای خراسانی است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس