کد خبر 721579
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۴
ترزا می

حزب محافظه‌کار انگلیس در مانیفست جدید خود برای انتخابات پیش رو بر مساله کاهش ده‌ها هزار نفری پذیرش سالیانه مهاجران تاکید دارد.

 به گزارش مشرق، حزب محافظه‌کار بریتانیا که در حال حاضر حزب حاکم این کشور است در مانیفست انتخاباتی خود برای رقابت‌های پیش رو باز هم بر کاهش پذیرش مهاجران تاکید دارد.

شبکه خبری بی‌بی‌سی دریافته است مانیفست حزب محافظه‌کار که به زودی منتشر می‌شود دوباره وعده کاهش سالیانه پذیرش ده‌ها هزار مهاجر به این کشور را خواهد داد.

پیش از این هم در سال‌های ۲۰۱۰ و ۲۰۱۵ محافظه‌کاران در منیفست انتخاباتی خود بر این مساله تاکید داشتند اما این میزان از کاهش‌ مهاجران، هرگز اجرایی نشده است.

محافظه‌کاران انگلیس همواره بر جلوگیری از پذیرش مهاجران دیگر کشورهای عضو اروپا و محدود کردن پذیرش پناه‌جویان تاکید داشته‌اند و پیش از رای به برگزیت (خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا) هم از پذیرش پناه‌جویانی که سهمیه این کشور در میان دیگر کشورهای اتحادیه اروپا بود، امتناع کردند.

همچنین بعد از رای اکثریت مردم بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا، محافظه‌کاران وعده دادند با ترک این اتحادیه قوانین تازه‌ای برای کنترل مهاجران اروپایی در نظر خواهند گرفت.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس