جواد منصوری

جواد منصوری از فرماندهان دفاع مقدس با بیان اینکه خطر منافقین در دوره کنونی خطرناکتر از زمان اوایل انقلاب است، گفت: اکنون این سازمان با اهداف مشخصی را برای ضربه زدن به نظام اسلامی دنبال می‌کند.

به گزارش مشرق، جواد منصوری از فرماندهان دوران دفاع مقدس و محقق و پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی عصر  (یکشنبه ۱۷ اردیبهشت) در نشست رونمایی و نقد و بررسی کتاب «سراب آزادی» که به خاطرات مریم سنجابی مسئول پرونده‌های پرسنلی و عضو شورای رهبری سازمان منافقین که در غرفه انتشارات فاتحان برگزار شد در سخنی با بیان اینکه سازمان منافقین در زمان پیروزی انقلاب به نحوی شناخته شده بود و پس از انقلاب نیز به نحو دیگری شناخته شد گفت: همچنان این نام به عنوان یک پدیده در تاریخ تحولات سیاسی ایران مطرح است.

وی در ادامه گفت: سازمان بعد از قضایای دهه ۶۰ به یک برنامه جدید رسید و با همکاری سازمانهای اطلاعاتی غرب اقدام به ایجاد یک شبکه نفوذی در دستگاه‌های جمهوری‌ اسلامی ایران کرد.

محققین و پژوهشگر تاریخ انقلاب اسلامی تسلط و نفوذ به منظور جمع‌آوری اطلاعات در سازمانهای نظام، ترور شخصیتی مسئولین و شخصیت‌ها، ایجاد تفرقه و شکاف بین مردم و مسئولین و ایجاد جنگ تبلیغاتی را ۴ ماموریت اصلی این سازمان برشمرد و گفت: اکنون سازمان منافقین به دولت‌های سعودی، آمریکایی و انگلیسی مشاوره‌های زیادی در خصوص ایران می‌دهد و با ارتباطی که در داخل کشور ایجاد کرده است سعی در استخراج این اطلاعات به دشمنان دارد.

وی افزود: اکنون خطر این سازمان به مراتب از خطر داعش بیشتر شده و خطر آنها از دوره اولیه انقلاب بیشتر است. در حال حاضر نیز این سازمان با دروغگویی مبنی بر اینکه فعالیت سازمان سیاسی شده و طبق فعالیتهای سیاسی کار می‌کنیم و فعالیتهای گذشته سازمان دیگر تکرار نمی‌شود سعی در فریب دارد.

منصوری در خصوص کتاب سراب آزادی اظهار کرد: از اینگونه کتابها در سالهای اخیر تعدادی منتشر شده و اتفاقات، رخدادها و فسادهای این سازمان را از زبان  اعضای جدا شده این گروهک بیان می‌کند. 

در ادامه مریم سنجابی نویسنده کتاب سراب آزادی و عضو جدا شده از گروهک منافقین در سخنانی در خصوص نوشتن این کتاب گفت: من خوشحال هستم از اینکه فرصتی شد تا بتوانم زندگی خود و ۲۵ سال حضور در سازمان منافقین را بنویسم تا بتوانم کمکی به روشنگری مردم و جوانان داشته باشم.

وی با بیان اینکه ساختار سازمان منافقین بشدت پیچیده است و در سالهای اول عضویت نمی‌توان به هویت آن پی برد، گفت: من در این کتاب این پروسه و شیوه پیچیده که حاصل چندین سال حضورم در این سازمان است را آورده‌ام.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    1 0
    اگر اینطور است چرا تایید صلاحیتشان می کنید؟
  • IR ۱۲:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۸
    0 0
    خدا رحم کرد به این خانم از توی منجلاب متعفن این نکبتها بیرون اومد!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس