کد خبر 720688
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
اولاند

رئیس‌جمهور فرانسه بار دیگر نسبت به خطر پیروزی نامزد جبهه ملی فرانسه در انتخابات ریاست جمهوری 2017 این کشور هشدار داد.

به گزارش مشرق، «فرانسوآ اولاند» که پیشتر نیز نسبت به خطر پیروزی نامزد جبهه ملی در انتخابات این کشور هشدار داده بود،بار دیگر در آستانه برگزاری دور دوم این انتخابات نسبت به پیروزی «مارین لوپن» در رقابت‌های ریاست‌جمهوری هشدار داد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، فرانسوآ اولاند دیروز جمعه در اظهاراتی خطاب به مردم فرانسه اعلام کرد: «من در اینجا به کسانیکه بین انتخاب «امانوئل ماکرون» و «مارین لوپن» تردید دارند، یادآوری می‌کنم که ما عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل هستیم و سلاح هسته‌ای را به عنوان نیرویی بازدارنده در اختیار داریم اما هم‌اکنون خطر آن وجود دارد که این سلاح به دست هر کسی بیفتد. بنابراین باید به طور جدی به این مسئله فکر کرد و اندیشید. ما نباید اجازه بدهیم کسی آنچه را که ما در اختیار داریم از بین ببرد. فرانسه باید با باقی ماندن در منطقه یورو الگو باشد.»

وی افزود: «فرانسویان روز یکشنبه به پای صندوق‌های رأی خواهند رفت اما باید مراقب عواقب و پیامدهای انتخابشان در خصوص مسائل مربوط به اشتغال، آزادی، ارزش‌ها و قدرت خرید خود باشند.»

انتقادهای تلویحی و غیرمستقیم رئیس‌جمهور فرانسه از مارین لوپن در حالیست که وی پیشتر نیز به شدت وی را مورد انتقاد قرار داده بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس