کد خبر 720362
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۹
حسین نوری

ملی‌پوش وزن ۸۵ کیلوگرم کشتی فرنگی گفت: ثابت می‌کنم می‌توانم یک مدعی جدی برای تمام حریفان جهانی در این وزن باشم.

به گزارش مشرق، حسین نوری درباره حضورش در ترکیب تیم ملی کشتی فرنگی برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا گفت: خوشبختانه تمرینات خوبی را در این مدت پشت سر گذاشتیم و از آمادگی مطلوبی برخوردارم. بعد از آسیب‌دیدگی که در جام جهانی برایم پیش آمد، تلاش کردم هر چه زودتر خودم را ریکاوری کنم تا بتوانم با تمام قوا به میدان بروم.

وی در پاسخ به این سؤال که با وجود اینکه سالهاست در اردوی تیم ملی حضور دارد، اما قرار است اولین حضورش در یک مسابقه رسمی تجربه کند، گفت: بعد از 5 سال که نمی‌رفتم، نمی‌گذاشتند یا من را نمی‌بردند، قرار است به میدان بروم. این رقابت‌ها اهمیت بسیار بالایی برای من دارد چون اولین میدان رسمی است که قرار است در آن شرکت کنم.

ملی‌پوش وزن 85 کیلوگرم کشتی فرنگی تصریح کرد:  انگیزه زیادی دارم که ثابت کنم در این سال‌ها حق من داده نشده است.  البته فکر نمی‌کنم کشتی‌گیر دیگری به غیر از من شایستگی حضور در این مسابقات را داشته باشد.

نوری در پاسخ به این سؤال که او همواره در مسابقات داخلی مقابل رقیبان موفق بوده است، اما قرار است برای نخستین‌بار در یک میدان رسمی خارجی محک بخورد، گفت: ثابت می‌کنم می‌توانم یک مدعی در 85 کیلوی دنیا باشم. البته سطح مسابقات آسیایی با توجه به طرح سیدبندی اتحادیه جهانی کشتی بدون شک بالاتر از سال‌های قبل خواهد بود و شاید کم از مسابقات جهانی نداشته باشد، اما من انگیزه بالایی دارم و با تمام قوا در این رقابت‌ها به میدان خواهم رفت. 

وی خاطرنشان کرد: از کادر فنی و مربیان تیم ملی که به من اعتماد کردند تشکر می‌کنم و امیدوارم با یک مدال خوشرنگ پاسخ خوبی به این اعتماد آنها بدهم. تمام هدفم رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی است و تا رسیدن به آن از پا نخواهم نشست.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس