کد خبر 718978
تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۱
ترامپ روانی

دونالد ترامپ ضمن حمله دوباره به هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها، بازهم جنجال‌ها در خصوص دخالت روسیه و نفوذ آن در انتخابات 2016 ریاست جمهوری آمریکا را «ساختگی» خواند.

 به گزارش مشرق، رئیس‌جمهور آمریکا در تازه‌ترین اظهاراتش ضمن رد جنجال‌ها درباره دخالت روسیه در انتخابات ۲۰۱۶ آمریکا و ارتباط مسکو با کارزار انتخاباتی‌اش، باز هم به هیلاری کلینتون و دموکرات‌ها تاخته است.

در حالی که چند روز قبل دونالد ترامپ سخنرانی به مناسبت صدمین روز ریاست جمهوری را انجام داده، هیلاری کلینتون، رقیب ناکام او در انتخابات ۲۰۱۶ اظهاراتی درباره علت شکستش مطرح کرد.

وزیر خارجه اسبق آمریکا درباره باخت خود در انتخابات در برابر ترامپ گفت نامه «جیمز کومی»، رئیس اف‌بی‌آی و انتشار اسناد ویکی‌لیکس به باخت وی در انتخابات منجر شده است.

اشاره کلینتون به انتشار نامه کومی به کنگره آمریکا و از سرگیری تحقیقات درباره پرونده جنجالی ایمیل‌های او بود؛ اقدامی که در فاصله کمی مانده به روز انتخابت ریاست جمهوری سال ۲۰۱۶ انجام شد.

هر چند با گذشت چند روز و پیش از روز انتخابات، رئیس اف‌بی‌آی در نهایت اعلام کرد که هیچ مدرک جدیدی در خصوص این پرونده پیدا نشد، اما جمهوریخواهان و در راس آن، کارزار انتخاباتی ترامپ شدیدترین حملات را به کلینتون انجام دادند.

اظهارات اخیر هیلاری کلینتون و انتشار آن توسط رسانه‌ها بلافاصله واکنش دونالد ترامپ را به دنبال داشت.

رئیس‌جمهور آمریکا در توئیتر نوشت: «کومی رئیس اف‌بی‌آی، بهترین چیزی بود که برای هیلاری کلینتون اتفاق افتاد چرا که به او اجازه و مجوز بسیاری از اقدامات بد را داد».

ترامپ افزود: «داستان ساختگی ترامپ-روسیه، بهانه‌ای بود که دموکرات‌ها به عنوان توجیهی برای شکست در انتخابت از آن استفاده کردند. شاید موضوع تنها این باشد که ترامپ یک کارزار خیلی خوبی را انجام داده باشد».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس