همشهری پایداری

اولین شماره ماهنامه همشهری پایداری در سال جدید با خاص‌ترین مطالب به روی کیوسک آمده‌است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، اولین شماره ماهنامه همشهری پایداری در سال جدید با خاص‌ترین مطالب به روی کیوسک آمده‌است. در شماره 174 ماهنامه پایداری (اردیبهشت 96)، پرونده‌ ویژه‌ای به چشم می‌خورد که پیرامون موضوع «حفاظت از شخصیت‌ها» در سپاه حفاظت انصارالمهدی منتشر شده ‌است.

همشهری‌ پایداری در شماره 174، با روایتی از دیروز و امروز خرمشهر و گفت‌وگوی اختصاصی با سیدمسعود شجاعی چهره سال هنر انقلاب آغاز شده است. در ادامه روایتی از فعالیت‌های سردار حسین اردستانی، گفت‌وگو با عباس‌ دست‌طلای جبهه‌ها و مجموعه مطالبی پیرامون شیهد سپهبد محمدولی قرنی منتشر شده است که در بخشی از آن با دکتر یعقوب توکلی نویسنده کتاب «اولین امیر، اولین ترور» گفت‌وگو شده است.

مجله پایداری در پرونده ویژه خود با ورود به موضوع امنیتی‌ترین شغل دنیا یعنی «حفاظت از شخصیت‌ها»، مطالبی خاص را در اختیار مخاطبان خود قرار داده است. عنوان این پرونده «مردان سایه‌»‌است که لقب معروف این انسان‌های پر رمز و راز است. در این پرونده ضمن گفت‌وگو با دکتر «فریدون عباسی» رییس سابق سازمان انرژی اتمی و بررسی ترورهای سال 89 با تیتر «تا روز ترور هیچ محافظی نداشتم»، مصاحبه‌ای اختصاصی با سلمان صادقی، از فرمانده‌هان خوش‌نام و با سابقه سپاه حفاظت انصارالمهدی هم به چاپ رسیده است. در بخش‌های دیگر این پرونده تعاریفی از مقوله‌ حفاظت از شخصیت‌ها، گفت‌وگو با خانواده شهید مدافع حرم امین کریمی و نگاهی دیگر به مجموعه سپاه حفاظت انصار هم آمده است.

این ماهنامه در بخش‌های مختلف خود، گریزی زده است به زندگی شهیدانی چون علی‌اکبر شیرودی، محمد بروجردی و در بخش جنگ‌افزار که خوانندگان خاص خود را دارد به موشک «تاد» و زیردریایی «تایفون» پرداخته است. در «جنایتکار جنگی» نگاهی دارد به «یپرم‌خان ارمنی» مشروطه‌خواهی که شیخ‌فضل‌الله و ستارخان را به قتل رساند.

همشهری پایداری در اردیبهشت96، با آثار و گفتارهایی از سلمان صادقی، فریدون عباسی، سیدمسعود شجاعی‌طباطبایی، شهرام شکیبا، یعقوب توکلی، محمدرضا اصلانی، جعفر دهقان و محمدحسین روانبخش در 84 صفحه و با قیمت 2000 تومان منتشر و در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفته است.

ایمیل ماهنامه همشهری پایداری Paydari@Hmg.ir

تلفن تحریریه:‌ 23023487 - 021

اینستاگرام https://Instagram.com/HamshahriPaydari

کانال رسمی تلگرام https://Telegram.me/HamshahriPaydari

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس