فلسطین

مجمع علمای فلسطین و اتحادیه جهانی علمای مسلمان کنفرانسی را درباره حکم شرعی هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار کرد.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه الجزیره، کنفرانس بررسی حکم شرعی هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار و به شدت از سیاست های محمود عباس انتقاد شد.


مجمع علمای فلسطین و اتحادیه جهانی علمای مسلمان کنفرانسی را درباره حکم شرعی هماهنگی های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با رژیم صهیونیستی در غزه برگزار کرد.
یکی از سخنرانان این نشست که از اعضای ارشد حماس بوده است گفت: عبارت هماهنگی امنیتی از زشت ترین عباراتی بوده که به ذهن یک انسان رسیده است.

این عبارت در نقشه راهی آمده که کاندولیزا رایس وزیر خارجه اسبق آمریکا ترسیم کرده است. رایس یک فرد کینه توز و جنایتکاری بوده که در دامن مادلین آلبرات وزیر خارجه اسبق یهودی آمریکا پرورش یافته است.

متاسفانه این توافق باعث شد برخی از فلسطینیان به جاسوس و ابزار اشغالگران جنایتکار و سازمان های امنیتی آن نظیر موساد و شین بت تبدیل شوند. این افراد فلسطینیان را تحت تعقیب قرار دادند و تلاش کردند مقاومت را از بین ببرند.

مشتی خائن بر اساس این هماهنگی امنیتی، نیروهای مجاهد و مقاوم را هدف قرار داده و سرزمین فلسطین را تقسیم کرده و این حق را به افسران جاسوسی اسرائیل داده اند تا نیروهای مقاومت را حتی در منطقه موسوم به الف تحت تعقیب قرار دهند، منطقه ای که در سیطره تشکیلات خودگردان فلسطین قرار دارد.


یکی دیگر از سخنرانان در این نشست گفت: امروز فردی که خود را رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین می داند، می خواهد مردم فلسطین را مجازات کند. یکی از سفرای محمود عباس گفته بود که ایهود باراک در جنگ سال ۲۰۰۹ غزه به محمود عباس گفت که در حمله اسرائیل به نوار غزه شمار زیادی از غیرنظامیان کشته خواهند شد ولی عباس گفت اشکالی ندارد این غیرنظامیان کشته شوند چرا که این افراد حماس را انتخاب کرده اند.

امروز محمود عباس به سیاست مجازات ملت فلسطین ادامه می دهد. باید همه فلسطینیان به دنبال محاکمه وی باشند چرا که وی جنایات زیادی ضد ملت فلسطین مرتکب شده و نزدیک به ده سال است که حقوق کارمندان فلسطینی را در غزه قطع و ضد نوار غزه و کرانه باختری رود اردن توطئه کرده است.

به محض پایان یافتن انتخابات سراسری و آغاز فعالیت مجلس قانونگذاری فلسطین، محاصره نوار غزه آغاز شد و یازده سال از محاصره این منطقه می گذرد. محمود عباس به همراه اطرافیان خود در مرحله بسیار خطرناکی به سر می برند.


حسن الجوجو یکی دیگر از سخنرانان این نشست گفت: به عبارات هماهنگی های امنیتی قبل از توافق اسلو و در نامه های مبادله شده میان سازمان آزادیبخش فلسطین و رژیم صهیونیستی اشاره شده است و سازمان آزادیبخش فلسطین به اسحاق رابین نخست وزیر وقت رژیم صهیونیستی متعهد شد که تروریست ها را تحت پیگرد قرار دهد.

مصادیق این تروریست ها روشن نبود و به جزئیات اشاره ای نشد تا این که روز سیاه در تاریخ ملت فلسطین و همان امضای معاهده اسلو رسید. اقدام تشکیلات خودگردان فلسطین در هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونیستی خشم ملت فلسطین و ملت های مسلمان جهان را به همراه داشته و این هماهنگی ها به معنای خیانت به وطن است.

رژیم صهیونیستی تشکیلات خودگردان را مجبور کرد که نباید سلاح در دست مردم فلسطین باشد و تنها باید نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان مسلح باشند. صهیونیست ها از آن زمان از مسلح بودن ملت فلسطین هراسان بودند.

تشکیلات خودگردان فلسطین بر اساس توافقات خود نیروهای مقاومت فلسطینی را در هر نقطه ای هدف قرار داد و این بازداشت ها و شکنجه نیروهای مقاومت ادامه دارد. برخی از نیروهای مقاومت در نتیجه این شکنجه و فشارها در زندان ها به شهادت رسیده اند. 

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس