رئیسی

در اولین همایش انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهمی رئیسی که در سالن شهدای هفتم تیر برگزار شده بود چندین شخصیت فرهنگی و سیاسی برای حمایت از این کاندیدای ریاست جمهوری در مراسم شرکت کردند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - اولین همایش انتخاباتی حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی کاندیدای دوازدهمین دوره ریاست جمهوری عصر شنبه نهم اردیبهشت در سالن شهدای هفت تیر برگزار شد. در این مراسم برخی از شخصیت‌های فرهنگی و هنری حضور داشتند که از آن جمله می‌توان به مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران، سیامک رجاور شاعر جوان کشور، آنتونیو شرکا منتقد سینما و حسین الله کرم فعال فرهنگی اشاره کرد.

مهدی چمران، رئیس شورای اسلامی شهر تهران است. او در دوره دوم و سوم شورای اسلامی شهر تهران، ریاست این شورا را عهده‌دار بوده است و در همایش انتخاباتی حجت‌الاسلام و المسلمین ابراهیم رئیسی شرکت کرده بود.

حسین الله کرم یکی دیگر از فعالان فرهنگی و سیاسی است که از ابتدای مراسم خود را به سالن شهدای هفتم تیر رسانیده و در سالن حضور داشته است.

سیامک رجاور از شاعران جوان و آئینی کشورمان است که مدتی است در این حوزه فرهنگی مشغول فعالیت است. وی پیش از این در حوزه ترانه اجتماعی شعر میگفته که 8-9 سالی هست این حوزه را رها کرده و فقط شعر در حوزه آئینی اهل بیت و دفاع مقدس می سراید.

آنتونیو شرکا نیز از منتقدان سینما از دیگر چهره‌های هنری این همایش بود که در آن شرکت کرده بود. 

در این مراسم چهره‌های دیگری نظیر حسین طلا نماینده سابق مجلس، مسعود زریبافان رییس سابق بنیاد شهید، سیدمهدی هاشمی رییس فدراسیون تیراندازی و تعدادی دیگری از شخصیت‌ها حضور پیدا کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۰
    9 2
    زنده باد خادم ملت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس