کد خبر 716187
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
مرعشی

رئیس کارگروه استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: دوستان نگذارید تاریخ تکرار شود، نگذاریم ضد برجامیان از برجام سود ببرند.

به گزارش مشرق، حسین مرعشی رئیس کار گروه استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در نشست اعضای شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان در مرکز همایش های رایزن تهران اظهار داشت: تمامی لیست‌هایی که برای انتخابات شوراها در تهران منتشر شده غیر واقعی است.

وی افزود: هیات رئیسه شورای عالی در تهیه لیست متعهد است که فقط به مسائل مردم و شهر تهران فکر کند و هیچ‌گونه امتیاز خاصی به شخصی نمی‌دهیم چراکه ما چهار سال باید پاسخگو کارکرد شورای شهر باشیم

مرعشی با تاکید بر اینکه ما هیچ حزب فراگیری در کشور نداریم، خاطرنشان کرد: ما در شورای دوم با محوریت دو حزب که کارگزاران و مشارکت  دو لیست منتشر کردیم اما جبهه اصلاحات واقعی است و باهم کار می‌کنیم.

رئیس کارگروه استان‌های شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان با تاکید بر وحدت نیروهای جریان اصلاحات تصریح کرد: ما زمانی قوی هستیم که  با یکدیگر باشیم.

وی در همین زمینه افزود: در سال 84  از هم جدا شدیم نظام سیاسی کشور به هم ریخت و معجزه هزاره سوم به وجود آمد اما در سال 92 خوب عمل کردیم و از فضای ناامن به یک حاشیه امن رسیدیم.

مرعشی با اشاره به وضعیت ناامن منطقه خاورمیانه گفت: شورای امنیت ما را در ذیل فصل هفتم تعریف کرده بود و به سوی نفت به جای غذا پیش می‌رفتیم که در اردوگاه اصولگرایان دست به انتخاب زدیم.

وی تاکید کرد: آقای روحانی هیچ‌گاه اصلاح‌طلب نبوده و مدعی اصلاح‌طلبی هم نیست.

عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان تاکید کرد: در 28 مرداد مردم دولت مصدق را از ببن بردند، دوستان نگذارید تاریخ تکرار شود، نگذاریم ضد بر جامیان از برجام سود ببرند.

وی  در پایان خاطرنشان کرد: من پریشب لیست مرکز یک استان که بسته شده بود را دیدم. یکی از دوستان عزیز ما خواهرش در لیست نبود. ظرف دو ساعت لیست را بمباران کرد. در انتها از او پرسیدیم چه کسی بهتر از این افراد است گفت خواهر من بهتر از اینها بود. نکنید این کار را. ما هیچ کدام روی کسی تعصب نداریم. من نه روی آقای علیزاده طباطبایی تعصب دارم نه روی خانم صدر اعظم نوری. معیار ما ضوابط است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس