کد خبر 716119
تاریخ انتشار: ۷ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
موشه یعلون

اظهارات وزیر جنگ سابق رژیم اسرائیل در مورد روابط با داعش، موجب سردرگمی و آشفتگی اسرائیل شد تا جایی که تلویزیون این رژیم در صدد ایجاد شک و تردید در این اظهارات برآمد.

 به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری العهد، اظهارات موشه یعلون وزیر جنگ سابق اسرائیل مبنی بر روابط با داعش موجب دستپاچگی اسرائیل شد تا جایی که شبکه دو تلویزیون این رژیم با طرح این سوال که آیا یعلون اشتباه کرد؟ در صدد ایجاد شک و تردیدد در این مورد برآمد.

شبکه دو تلویزیون اسرائیل چند روز پس از انتشار خبر اولیه مربوط به اظهارات یعلون مبنی بر روابط اسرائیل و داعش، بار دیگر به این خبر پرداخته و این سوال را مطرح کرد: آیا موشه یعلون به اشتباه از روابط بین داعش و اسرائیل سخن گفت؟

پایگاه خبری این شبکه، بخش هایی از اظهارات روز شنبه یعلون در برنامه «شنبه فرهنگ» را منتشر کرد از جمله اینکه «ما نباید در سوریه دخالت کنیم»، «داعش یک بار به اشتباه به سمت ما تیراندازی اما بلافاصله عذرخواهی کرد».

بنابر اعلام این منبع، رسانه های اسرائیل و جهان پس از اظهارات یعلون این سوال را مطرح کردند:  کانال ارتباطی اسرائیل و داعش چیست؟

شبکه دو تلویزیون اسرائیل سپس اعلام کرد، اعتقاد منابع خارجی عکس اظهارات یعلون مبنی بر باز بودن کانال ارتباط بین اسرائیل و داعش است.

یعلون تا این لحظه از هرگونه توضیح و یا تاکید بر اظهارات خود خودداری کرده است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس