پایتخت

بهرام افشاری در نقش فرزند بهبود فریبا در سری پنجم سریال «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم به گروه پیوسته و ایفای نقش می‌کند.

سرویس فرهنگ و هنر مشرق - شبکه یک سیما قصد دارد تا سری پنجم سریال پر طرفدار «پایتخت» به کارگردانی سیروس مقدم را آماده نمایش کند. سریالی که قرار بود از ۲۵ فروردین ماه در قبرس کلید بخورد و وارد مرحله تصویربرداری شود اما مهیا نشدن شرایط تولید و مشغله کاری محسن تنابنده، تصویربرداری سریال سیروس مقدم را به سال ۹۶ موکول کرد تا تیم سیروس مقدم در زمان باقی‌مانده برای تولید این سریال تلاش کند.

تیم تصویربرداری «پایتخت» کار خود را از قبرس شروع می‌کند و بعد از آن به ایران می‌آیند و قصه‌ را اینجا ادامه می‌دهند. «پایتخت ۵» در تهران، شمال و جنوب ایران و همچنین قبرس تصویربرداری می‌شود. مناطق شیرگاه مازندران،‌ پرند تهران و جزیره قشم از لوکیش‌های این سریال است و با توجه به سرعت سیروس مقدم در کارگردانی انتظار می‌رود که در مدت زمان کوتاه باقی‌مانده تا ایام ماه مبارک رمضان، تیم تولید «پایتخت۵» بتواند کار خود را به تولید برساند تا برای پخش در این ایام از شبکه یک سیما آماده شود.

در سری جدید «پایتخت» شخصیت‌های جدید هم به این سریال اضافه می‌شوند و ماجرای اصلی از این قرار است که خانواده‌ معمولی به دلایل منطقی مجبور می‌شوند سر از یک کشور خارجی در بیاورند و آنجا با ماجراهایی گره می‌خورند که در آن همبستگی خانواده، عشق و علاقه آنها به همدیگر، اهمیت وطن و دور هم بودن را بیشتر از گذشته درک می‌کنند. یکی از این شخصیت‌ها بهرام افشاری است که در نقش فرزند بهبود فریبا ایفای نقش می‌کند.

داستان «پایتخت ۵» این است که خانواده‌ نقی مجبور می شود به دلایلی سر از آتن دربیاورد و بعد ماجراهایی برایشان اتفاق می‌افتد که همبستگی و عشق و علاقه این خانواده را به یکدیگر می‌بینیم. همچنین در این مجموعه اهمیت وطن و درک درست از کنار هم بودن به مخاطب نشان داده می شود.

«پایتخت»، نام مجموعه تلویزیونی به کارگردانی سیروس مقدم و تهیه کنندگی الهام غفوری است که برای شبکه یک سیما تولید و نخستین قسمت آن در نوروز ۱۳۹۰ از همین شبکه پخش شد. در ادامه با توجه به استقبال مردمی از این سریال، سری دوم آن در ایام نوروز سال ۱۳۹۲، سری سوم در نوروز سال ۱۳۹۳ و نهایتاً پایتخت ۴ در ماه رمضان ۱۳۹۴ پخش شد و حالا نیز سری پنجم آن نیز در رمضان ۹۶ قرار است که به پخش برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۳
    1 0
    Ki hast

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس