کد خبر 714096
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۷
یوونتوس

هافبک تکنیکی تیم فوتبال بوکاجونیورز با عقد قراردادی قطعی به بانوی پیر ملحق شد.

به گزارش مشرق، باشگاه یوونتوس تأیید کرد که مراحل انتقال رودریگو بنتانکور، هافبک اروگوئه‌ای تیم فوتبال بوکا جونیورز به بیانکونری سرانجام به پایان رسیده و او با عقد قراردادی 5 ساله رسماً ‌به بانوی پیر ملحق شده است.

پروسه پیوستن بنتانکو به یوونتوس طولانی‌تر از چیزی بود که تصور می‌شد. او در ابتدای ماه آوریل تست پزشکی باشگاه را با موفقیت پشت سر گذاشت و اکنون بعد از یک ماه انتقالش به تورین قطعی شده است.

بنتانکور که عضور تیم زیر 20 ساله‌های اروگوئه است، به موجب قراردادی که یوونتوس و بوکاجونیورز 2 سال پیش برای انتقال کارلوس توس از تورین به بوئنوس آیرس امضا کردند به یووه ملحق می‌شود. آن سال یوونتوس حاضر شد با بازگشت مهاجم آرژانتینی‌اش به بوکاجونیورز موافقت کند مشروط بر اینکه این باشگاه بنتانکور را در ازای 9.5 میلیون یورو به بانوی پیر بفروشد و اکنون این اتفاق رخ داده است. این در حالی است که باشگاه‌های دیگری مانند میلان حاضر بودند با رقمی بالاتر بنتانکور را از بوکا جونیورز خریداری کنند.

طبق بیانیه‌ای منتشر شده در سایت باشگاه یوونتوس، بانوی پیر مبلغ خرید بنتانکور را طی 2 سال پرداخت خواهد کرد و این رقم با توجه به تعداد بازی‌های رسمی او در طول فصول آینده بالاتر خواهد رفت. همچنین بوکاجونیورز صاحب 50 درصد از رقمی است که یوونتوس بعدها از فروش بنتانکور به دست خواهد آورد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس