کد خبر 713565
تاریخ انتشار: ۱ اردیبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷
زاکانی

علیرضا زاکانی پرچم دار مبارزه با فساد و تبعیض و ناکارامدی در کشور است.

به گزارش مشرق، واکنش های مردمی در شبکه های اجتماعی درباره پایبندی علیرضا زاکانی به قانون و حمایت از او منتشر شده که در ادامه می‌خوانید.

سردار شهید مفقود مدافع حرم حاج #رضافرزانه (فرمانده اسبق لشگر۲۷ محمدرسول الله) در مورد دکترزاکانی می گفت: "بچه های جنگ شیفته اخلاق و مرام حاج علی هستند. معروف بود که کارهای سخت و بزرگ را بی منت و شجاعانه انجام می داد. همانطور که بعد از عملیات بیت المقدس۴ بعنوان مسئول محور لشگر۲۷، با تعداد اندکی نیرو، در یک نبرد جانانه، خط دشمن را شکست و نیروهای لشگر۹ بدر را از محاصره دشمن در آورد."

حاج علی بارها در جنگ تا مرز #شهادت پیش رفته است. در عملیات خیبر پیکر نیمه جانش را از لابلای پیکرهای شهدا در #جزیره_مجنون، به عقب آوردند. دست راست او نشانی از جهاد و جانبازی در راه خداست. همان دستی که حضرت آقا گفته بودند: "شنیده ام دست شما مثل دست بنده است" و دست حاج علی را گرفته بودند و بذل محبت فرموده بودند.

 اخلاص، شجاعت، اخلاق، روحیه معنوی و #مدیریت_جهادی او زبانزد دوستان و همرزمانش هست. حاج علی پرچم دار مبارزه با فساد و تبعیض و ناکارامدی در کشور است. دلسوزی اش نسبت به مسائل مهم کشور همواره او را وارد میدانهای سخت کرده است. نگاه بلند و تحول خواه او باعث شد تا با برنامه ریزی مفصل برای حل مشکلات کشور وارد کارزار انتخابات ریاست جمهوری شود.

 یقین دارم خدای متعال بخاطر اخلاص و صفای باطنی او، بهترین مصلحت را برایش تدبیر نموده و او را بعنوان #بقیةالشهدا، ذخیره ای برای انقلاب قرار داده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    0 3
    تامردم چه قضاوتی داشته باشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس