کد خبر 711827
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
سعید آذری

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن اصفهان گفت: اینکه تیم‌های حاضر در لیگ برتر صحبت از کسب سهمیه آسیایی با رسیدن به عنوان چهارم جدول می کنند، توهین به تیم نفت تهران است.

به گزارش مشرق، سعید آذری درباره شرایط تیم فوتبال ذوب آهن قبل از بازی با ماشین سازی تبریز در لیگ برتر گفت: وضعیت تیم ما بعد از دو برد متوالی ایده آل است و بازیکنان از نظر روحی شرایط خوبی دارند. آنها آماده بازی با ماشین سازی و دیدارهای آسیایی هستند.

وی درباره شانس باشگاه ذوب آهن برای کسب سهمیه آسیایی در صورت قرار گرفتن در رده چهارم جدول گفت: سهمیه ای وجود ندارد که تیمی بخواهد آنرا بگیرد!

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن در توضیح بیشتر در اینباره تاکید کرد: چه کسی تضمین می کند تراکتورسازی در فینال جام حذفی مقابل نفت تهران پیروز شود و از اینطرف، تیم چهارم جدول سهمیه آسیایی بگیرد؟ این یک تحلیل اشتباه است که شکل گرفته. تمام تلاش ما این است که جایگاهمان را نسبت به سال گذشته که ششم شدیم، ارتقا بدهیم. از اینکه هنوز فینال جام حذفی بین تراکتورسازی و نفت تهران برگزار نشده و همه از سهمیه آسیایی حرف می زنند تعجب می کنم.

آذری ادامه داد:حتی تیم نفت هم این شانس را دارد که در پایان لیگ، در رده چهارم جدول قرار بگیرد. بنابراین صحبت سایر تیم ها از کسب سهمیه، توهین به تیم نفت است. در واقع، همه این تیم را در فینال حذفی از پیش باخته می دانند در حالی که این اشتباه است. هیچ تضمینی وجود ندارد که تراکتورسازی نفت تهران را شکست بدهد و یا برعکس.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا از عملکرد ذوب آهن با وجود افت و خیز زیاد در این فصل رضایت دارید؟ گفت: با درنظر گرفتن تمام شرایط و چالش هایی که داشتیم، تقریبا سال موفقی را تا اینجا پشت سر گذاشته ایم و ارزیابی بنده مثبت است. اجازه بدهید سه بازی باقیمانده لیگ برتر هم تمام شود؛ آنموقع در این خصوص بیشتر صحبت خواهم کرد. ما دو مسابقه حساس دیگر در لیگ قهرمانان آسیا با العین امارات و الاهلی عربستان داریم که باید به آنها هم فکر کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن همچنین درباره اینکه آیا برای فصل آینده مذاکره با بازیکنان موردنظر را آغاز کرده است یا خیر تصریح کرد: به هیچ عنوان. تمام تمرکز ما روی بازی های باقیمانده است و به چیز دیگری فکر نمی کنیم. به کسانی هم که مرتب تکرار می کنند تیم چهارم لیگ سهمیه آسیایی می گیرد می گویم که این ساده اندیشی است. باتوجه به شناختی که از تیم نفت دارم و همچنین شرایط فینال جام حذفی، نتیجه چنین مسابقاتی قطعا غیر قابل پیش بینی است.

آذری افزود: جالب است که خیلی تیم ها خودشان را از الان در رده چهارم می بنند و فکر می کنند سهمیه آسیا می گیرند؛ آنها حتی جشن و کاروان شادی راه می اندازند در حالی که این کار قشنگ نیست و به نظرم توهین به تیم نفت تهران است. ما سعی می کنیم چنین طرز تفکری نداشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن درباره وضعیت رضا شکاری برای انتقال به تیم روستوف روسیه و عذرخواهی این بازیکن از باشگاه ذوب آهن، اظهار کرد: شکاری مثل فرزند خودمان است. این بازیکن را توجیه کردیم که اگر بخواهد به باشگاه دیگری برود، باید روش درستی در پیش بگیرد. قرار شد در جلسه ای که با مدیران باشگاه روستوف برگزار می کنیم، درخواست رسمی برای جذب شکاری بدهند. به همین خاطر روز 16 اردیبهشت به همراه شکاری به روسیه می رویم تا نقطه نظراتمان را با روستوف مبادله کنیم. خوشحال می شویم از باشگاه ذوب آهن لژیونر داشته باشیم اما با حفظ منافع باشگاه.

آذری در پایان درباره اینکه مهمترین فاکتور مدنظر ذوب آهن در انتقال شکاری به روستوف چیست؟ گفت: آینده شکاری از همه چیز برای ما مهمتر است. شکاری یکی از استعدادهایی است که می تواند کمک کند و پیشرفت بیشتری داشته باشد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس