کد خبر 711268
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
ترزا می

نخست وزیر بریتانیا در پیامی برای عید پاک از همه مردم این کشور خواست از فرصت‌های ترک اتحادیه اروپا استفاده کرده و با خروج از این اتحادیه با یکدیگر متحد شوند.

 به گزارش مشرق، «ترزا می» نخست وزیر بریتانیا در پیامی برای عید پاک خطاب به مردم کشورش خواست از فرصت‌ها برای ترک این کشور از اتحادیه اروپا استفاده کنند.

به نوشته شبکه خبری اسکای‌نیوز، خانم ترزا می در پیامی از مردم بریتانیا خواست در پی شکاف بعد از برگزیت (رای به خروج از اتحادیه اروپا) که میان انگلیس، اسکاتلند، ‌ ولز و ایرلندشمالی روی داد، اکنون با یکدیگر متحد شوند.

وی تاکید کرد، تکیه بر اهداف مشترک طی فرآیند خروج می‌تواند همه مردم بریتانیا را با یکدیگر متحد کند. می افزود، این کشور یکی از بزرگریتن اتحادهای مردمی است که آینده روشنی دارد.

وی که در روز عید پاک مسیحیان این پیام را به مردم بریتانیا بیان داشت، بر نقش مسیحیت در جامعه بریتانیا تاکید و ابراز امیدورایر کرد در این کشور همه قادر باشند آزادانه درباره دین خود صحبت کنند.

بعد از رای سال گذشته مردم بریتانیا به خروج از اتحادیه اروپا، از آنجایی که تنها اکثریت مردم ولز و انگلیس رای به خروج و اکثریت مردم اسکاتلند و ایرلندشمالی رای به ماندن داده بودند، اختلافاتی میان کشورهای تفویض اختیار شده و دولت مرکزی بوجود آمد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس