نقشه میدانی استان حمص

چندین گروه تروریستی با رصد دقیق، تروریست ها در مکان از پیش تعیین شده با آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه هدف قرار گرفته شدند.

به گزارش سرویس جهان مشرق، نیروهای اطلاعات ارتش سوریه و جبهه مقاومت در یک عملیات دقیق توانستند در محور جنوبی شهرک تلبسیه چندین گروه تروریستی را شناسایی کنند.

یک منبع میدانی در گفت وگو با مشرق اعلام کرد: این گروه های تروریستی درصدد بودند چند عملیات جداگانه را در استان حمص انجام دهند. وی با بیان این که عملیات های تروریست ها با اشراف نیروهای ارتش سوریه و جبهه مقاومت خنثی شد، گفت: در این عملیات چند گروه از تروریست های جبهه النصره و داعش به دنبال برهم زدن امنیت در استان حمص بودند.

این منبع میدانی افزود: با رصد دقیق، تروریست ها در مکان از پیش تعیین شده با آتش سنگین یگان موشکی و توپخانه هدف قرار گرفته شدند.

وی به تلفات جانی تروریست ها در این عملیات هم اشاره کرد و گفت: ۳۸ تن از عناصر تروریستی جبهه النصره در جریان این کمین کشته و دهها تن دیگر زخمی شدند.

این منبع میدانی به آمار کشته شدگان تروریست های داعش هم اشاره کرد و گفت: ۴۷ تن از عناصر تروریستی داعش در این عملیات کشته و ۶۵ نیز زخمی شدند.

به گزارش مشرق، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه، تروریست های جبهه النصره و داعش را در مناطق جنوبی ارتفاع الابتر، العامریه، ارتفاع ابو السناسل، ام الریش، السلطانیه، سلام غربی و السعن الاسود در کمین گرفتار کردند و آنان را هدف قرار دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    3 0
    عکس...فیلم...مستندات؟؟!!
  • فطروس IR ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۷
    0 0
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسرائيل مرگ بر منافقین مرگ بر وهابي

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس