سوریه

نیروهای سوری و مقاومت با حملات سنگین از محور شهرک الشیحه توانستند تروریست ها را عقب برانند و بر ارتفاع الشیحه مسلط شوند.

یک منبع میدانی در شمال استان حماه در گفت‌وگو با خبرنگار مشرق اعلام کرد: نیروهای سوری و مقاومت در ادامه باز پس گیری مناطق اشغالی، دقایقی قبل توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی، محله های مداجن، السباهی، مداجن المهندسین و ایستگاه قطار را در شمال شهرک قمحانه به طور کامل آزاد کنند.


این منبع میدانی افزود: دهها تن از عناصر تروریستی حبهه النصره،احرارالشام در جریان این درگیری ها کشته شدند.


وی گفت: نیروهای سوری و مقاومت همچنین با حملات سنگین از محور شهرک الشیحه توانستند تروریست ها را عقب برانند و بر ارتفاع الشیحه مسلط شوند. این ارتفاع راهبردی بر شهرک های اشغالی بلحسین و ارزه اشراف کامل دارد.


این منبع میدانی افزود: نیروهای جبهه مقاومت در حال آماده شدن برای بازپس گیری شهرک های ارزه و بلحسین در این منطقه هستند.


وی تصریح کرد: در محور شهرک قمحانه نیز نیروهای سوری و مقاومت توانستند دقایقی قبل بر منطقه ۵۰ معروف به ارتفاع الصمام در غرب شهرک مسلط شوند و دهها تروریست را کشته و تعدادی دیگر را زخمی کنند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عموزاده US ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۹
    7 59
    كماكان دارن پيشروي مي كنن سپاهيان اسلام...خخخخ
  • ا IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۰
    64 4
    دلیل اصلیه این درگیریها امریکا میخواد با درگیر کردن ارتش جلو پیشروی به سمت رقه را بگیرد و مناطق بیشتری را اشغال کند و دلیل بعدی اخرین تلاش اعراب و ترکیه هست تا از موقعیت استفاده کنند,اگر روسیه متوجه بشه مرگ یه بار شیون یه بار کار تمام میشه
  • کارشناس IR ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۵
    1 0
    علت تمام درگیری های شمال حما و‌حمص و حتی غوطه دمشق همین علتی است که دوستمان فرموده اند مشغول نگهداشتن ارتش سوری در غرب و جلوگیری از پیشروی ارتش سوریه به سوی شرق و در نهایت تجزیه عمودی یا طرح دوم آمریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس