قالیباف

پنج هزار نفر از مردم اقصی نقاط کشور برای حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری، نامه دعوتی تنظیم کردند.

به گزارش مشرق، پنج هزار نفر از مردم اقصی نقاط کشور برای حضور محمدباقر قالیباف در انتخابات ریاست جمهوری، نامه دعوتی تنظیم کردند.  

متن این نامه به شرح ذیل است:

حاج محمد باقر قالیباف

شهردار موفق تهران

سلام علیکم

با توجه به شرایط امروز کشور و اتفاقاتی که این روزها در فضای سیاسی در حال وقوع است ازجمله اعلام آمادگی شما برای انصراف از رقابت در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم جمهوری اسلامی ایران لازم آمد، ما به نمایندگی از بخش کثیری از مردم ایران نکاتی را به استحضار برسانیم و در ادامه درخواستی را از جنابعالی داشته باشیم.

همانطور که مستحضرید و خود نیز در بیانیه اخیرتان اعلام داشته اید «وضعیت اقتصادی و اجتماعی کشور در شرایط بحرانی قرار دارد و تردیدی وجود ندارد که شرایط فعلی در نتیجه سوءمدیریت و ناکارآمدی دولت فعلی است.» شرایط اقتصادی کشور به نقطه ای رسیده است که بسیاری از طرفداران دولت پیر و خسته فعلی نیز منتقد جدی وضع موجودند. بسیاری از آن ها از بهبود شرایط اقتصادی اظهار ناامیدی می کنند. بیکاری و رکود بر کشور حاکم شده و کارخانه های بسیاری به تعطیلی کشیده شده اند و مدیران بی حال، تکنوکرات و لیبرالِ اعتدال نیز نه برنامه برای عبور از شرایطی دارند که خود به وجود آورده اند و نه عملی در جهت عبور از این شرایط در چهار سال گذشته از ایشان دیده شده است.

مدیر انقلابی جناب آقای دکتر قالیباف

با این توضیح کسی می تواند از پس مشکلات کشور برآید که جنس تقابل و رقابتش بیش از آنکه دوقطبی سازی کاذب و غیرواقعی سیاسی باشد، کارنامه موفق و درخشان و توان مدیریتی اثبات شده اش باشد. در چنین شرایطی نام مدیریت جهادی که نیاز امروز کشور است همواره با جنابعالی بوده است. در طول ده سال گذشته که کشور با تحریم مواجه بوده شهر تهران که تحت مدیریت جنابعالی است، پیشرفت های بسیار چشمگیر قابل مشاهده و غیر قابل کتمانی داشته است. تهران ده سال گذشته در همه ابعاد زیر ساختی نسبت به تهران امروز قابل مقایسه نیست اما ایران ده سال گذشته به نسبت تهران شاهد چنین پیشرفتی نبوده، آنچه شاهد بودیم بهانه گیری ها و کم کاری های دولت مستقر بوده است. همه ما می دانیم که شتاب پیشرفت ده سال گذشته تهران اگر در کل ایران به انجام برسد، بسیاری از مشکلات کشور حل خواهد شد. همه ما می دانیم جنابعالی بر هر سازمانی که مدیریت کرده اید آن سازمان شاهد تحولات ثمر بخشی در جهت خدمت گذاری به مردم بوده است. همه ما می دانیم قالیباف اگر وارد عرصه انتخابات شود با دستاوردهایش وارد شده نه با شعار و وعده و وعید.

برادر جهادگر و پرتلاش

باتوجه به موارد گفته شده به نمایندگی از مردمی که کار و تلاش مسئولین برای حل مشکلاتشان مهم ترین نیازشان است، به نمایندگی از کسانی که اشتغال زایی و محرومیت زدایی مهم ترین دغدغه شان است، به نمایندگی از افرادی که از سیاستمداران و سیاست بازان خسته شده اند، به نمایندگی از مردمی که امیدوارند یک کارمدار به جای سیاستمدار و یک مدیر جهادی به جای نامدیران بی حال و خسته مشکلاتشان را حل کند، از شما جناب آقای دکتر حاج محمد باقر قالیباف درخواست داریم به صحنه انتخابات بازگردید و در جریان رقابت انتخاباتی قرار بگیرید. ان شاالله بتوانیم با شما آینده کشور و فرزندانمان را بسازیم. به امید ایرانی سربلند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 3
  • مهدی IR ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    8 0
    حاجی بیا دیگه
  • IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    6 0
    چرا نمیاد؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس