علی دایی

سرمربی نفت تهران گفت: برای همکارم متاسفم که به جای دفاع از حق بر اساس کینه قبلی که داشته اظهار نظر می‌کند. همه این مسائل باعث بزرگ شدن او نمی‌شود.

 به گزارش مشرق، علی دایی بعد از تساوی تیمش مقابل فولاد خوزستان در نشست خبری، گفت: بازی خوبی انجام دادیم از لحاظ موقعیت سازی و بازی عملکرد خوبی داشتیم. در نیمه اول خوب کار کردیم و اگر تمرکز داشتیم می‌توانستیم 2-3 گل به فولاد بزنیم. در نیمه دوم هم بهتر از فولاد بازی کردیم در این بازی حق‌مان اصلا مساوی نبود باید برنده می‌شدیم. دو اشتباه کردیم و گفته بودیم حریف از چه راهی به گل می‌رسد روی دو اشتباه بچه‌گانه گل خوردیم و دوباره دو امتیاز از دست رفت. امیدوارم در مسابقات آینده و فینال جام حذفی جبران کنیم.

وی افزود:بازیکنانم برای خانواده‌هایمان، برادران،‌خواهران و کسانی که ما را دوست دارند بازی می‌کنند. شرایط یک تیم محلی را داریم. بازیکنان ما با غیرت تمرین و بازی می‌کنند. فکر می‌کنم در طول زمان این مسئله که تیم مدیرعامل و سرپرست نداشته باشد اتفاقی بی سابقه است. تا به اینجا با توجه به مشکلات‌مان نتایج قابل قبولی گرفتیم.

سرمربی نفت تهران در پاسخ به سوال خبرنگار فارس در مورد اینکه علی کریمی نسبت به صبحت‌های روز گذشته‌اش در نشست خبری واکنش نشان داده و اعلام کرده در زمان مربیگری او هم بازیکن کروات بی کیفیتی جذب شده بود، اظهار داشت: من به صحبت‌های کریمی علیه خودم عادت دارم. باز هم می‌گویم او را دوست دارم و برایش احترام قائل هستم. کریمی هر مشکلی دارد به خودش ربط دارد. از دو شاگرد خوبم که همه مردم می‌دانند چطور برای پرسپولیس بازی کردند دفاع کردم. نمی‌دانم او چه ارتباطی با آقایان دارد که از این مدیران دفاع کرده است است. یک مثال زده و گفته زمانی که من مربی پرسپولیس بودم یک بازیکن کروات آورده‌ام. تاریخ همیشه زنده است. همان مقطع این مسئله را پذیرفتم و به خاطر اشتباهی که در گرفتن این بازیکن داشتم عذرخواهی کردم این مسئله در آرشیو هست. در آن مقطع هافبک دفاعی نداشتیم و به خاطر اینکه فقط دو روز وقت داشتیم آن بازیکن را جذب کردم.
سرمربی نفت تهران در ادامه تصریح کرد: شما به قراردادی که این بازیکن بستم را نگاه کنید. قراردادی دو ساله با بازیکنانی می‌بنند که کل حضورشان برای تیم چند دقیقه بیشتر نبوده است. این قراردادها برای دو سال چهار میلیارد تومان بوده است. به باشگاه نامه رسمی دادم که این بازیکن را برای نیم فصل نمی‌خواهم. آنوقت بگویید این بازیکنان خارجی چطور از تیم جدا شدند. آیا کسی از شما این مسئله را متوجه شد. یک مرتبه وارد این فوتبال شدند و یهو هم رفتند. مردم به خوبی مسائل را قضاوت می‌کنند و از همه چیز آگاه هستند. برای همکارم متاسفم که به جای دفاع از حق بر اساس کینه قبلی که داشته اظهار نظر می‌کند. همه این مسائل باعث بزرگ شدن او نمی‌شود. باید روش و منش دیگری را پیش بگیرد که از اینکه بزرگ هست بزرگتر شود. کریمی چرا برای من قابل احترام است چرا که برای خوشحالی مردم و تیم ملی خیلی زحمت کشیده است به خودم اجازه نمی‌دهم هیچ وقت علیه او صحبت کنم و این کار را هم نخواهم کرد. انشاءالله ما فوتبالی‌هایی که جوانی خود را برای این رشته گذاشته‌ایم یک گوشه‌ای از این رشته را گرفتیم هوای همدیگر را داشته باشیم. نه اینکه از غیر فوتبالی‌هایی که معلوم نیست کجا بودند و از چه روشی وارد فوتبال شدند را مورد دفاع قرار دهیم.


دایی در پایان گفت: می‌توانیم اسناد و مدارک باشگاه را نگاه کنیم و ببنیم سپانوویچ چطور از پرسپولیس رفت و این آقایان به چه شکلی جدا شدند. علی دایی حداقل آنقدر جرات داشت که بگوید اشتباه کردم. از همان زمان روی جذب بازیکنان خارجی خیلی وسواس دارم. امسال با وجود نیاز به جذب گلر 7-8 گلر خارجی آمدند که هیچکدام را جذب نکردم. باز هم می‌گویم کریمی برایم قابل احترام است و اینکه او علیه من جبهه بگیرد دیگر عادی شده انشاءالله خدا همه ما را به راه راست هدایت کند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • سعید IR ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    12 57
    اقای دایی بین شما و اقای کریمی معلومه با اختلاف علی فقط کریمی شما هیچوقت محبوب نمیشی و فقط معروفیت داری تموم
  • IR ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    12 41
    دایی اگر راست میگوید طلب مفت خود را از پرسپولیس نگیرد
  • حمید IR ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    26 4
    لایک
  • آرمان IR ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    41 3
    سلام منطقی گفته
  • اسفندیار IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    51 8
    علی دایی با اظهار نظر چند نفر عقده ای کوچک نمیشود.
  • رضا IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    42 4
    دایی اسطوره فوتبال جهان. شناسنامه فوتبال ایران
    • کریمی IR ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      5 0
      اسطوره پرسپولیس
  • ............... IR ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    39 4
    نه علی دایی با این حرف ها کوچک میشود و نه علی کریمی با این صحبت ها بزرگ میشود.فیفا و جهان با آقای علی دایی ایران را می شناسند و نه کریمی ها..........
    • IR ۰۱:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      5 0
      خدایی..
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    35 5
    کریمی پررو شده احترام بزرگتر از خودش را نگهدارد..
  • فرشاد IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    17 0
    کریمی یادش رفته در زمان ژوزه چه بلایی سر تیم در نیم فصل آورد بازم پرو بازی در میاره
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    17 1
    علی کریمی رو دوست دارم ولی اینجا حق با دایی هست
  • علي IR ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    24 0
    سلام عليكم برخورد اقاي دايي با اقاي كريمي بسيار درست است ، متاسفانه علي كريمي به اندازه مهارت در فوتبال در اخلاق و منش اينقدر رشد نكرده است ، اقاي دايي زحماتي براي تيم ملي كشيده اند كه بي نظير است و از جوابي كه دادند به صحبتهاي كريمي كاملا پيداست كه بسيار پخته تر شده اند ، اقاي كريمي بعضي ها تا بازي ميكنند محبوب هستند ولي بعضي ها حتي بعد از دوران بازيگري نيز محبوب هستند .
  • IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    15 1
    کریمی خیلی خود خواه خود پسنده ما که از این اقا هیچ وقت اخلاق و گفتار نیک ندایم چقدر حسود ؟اقای دایی را هرگز نمیتونی خرابش کنی پس سر به سر دایی نذار
  • مهدی IR ۰۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    11 0
    علی فقط علی دایی ! دنیا فوتبال ایران رو بادایی میشناسه ! کریمی علیرغم بازی واسه تیم ملی همیشه حاشیه درست کرده و احترام بزرگترهاشو نگه نداشته در تیم ملی .
  • IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    11 1
    هر از چند گاهی علی کریمی برای اینکه دیده بشه و به فراموشی سپرده نشه میاد از اسطوره فوتبال دنیا علی دایی مایه میزاره.مقایسه علی داییی با کریمی مقایسه طلا هستش به ورق گالوانیزه .علی کریمی قبلنها هم نشون داداه نه ادب داره و نه معرفت .به خاطر همین بی ادبی و تن پروریش نتونست تو فوتبال آلمان دوام بیاره و برق زمستان مونیخ را ندید اما علی دایی به قول فرانس بکن باور جنتلمن واقعی هستش برید فیفا و یوفا از کریمی صحبت کنید میگند چی هستش؟؟؟ اما علی دایی را برای مراسمات قرعه کشی جام جهانی و جام کنفدراسیون ها دعوت میکنند اینها تفاوت ها را نشون میده
  • رضا IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    10 1
    چیشده علی کریمی از مدیران غیرفوتبالی پرسپولیس دفاع کرده؟سیاسته مشرقی داره علی کریمی..مشرق هم برا کوبیدن اضلاح طلبها حتی از اسراییل هم دفاع میکنه...الانم علی کریمی به خاطر کوبیدن دایی از کسایی دفاع میکنه که همیشه ازشون شاکی بوده یعتونی مدیران غیر فوتبالی...دوستت داریم دااایی..عاشقتم...علی کریمی هیچ افتخاری نداره جز دریبل زدن دونفر پشته سره هم..عجب کارنامه ای..
  • دکتر گاوچرون از کومور IR ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    9 1
    کریمی امشبم یه پستی منتشر کرده که فوق العاده چاله میدونیه و حال هر خواننده ای رو به هم میزنه. با همچین شخصیتی طبیعیه که انگشت کوچیکه دایی هم نمیشه
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    14 0
    دايي = اسطوره ملي
    • ناصر IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
      0 0
      اسطوره پرسپولیس
  • vahid ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    0 0
    کریمی در دوران بازیگری توی هر تیمی بود اون تیم رو به حاشیه کشوند.
  • mmn IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    0 0
    ياشاسين آذربايجان
  • mmn IR ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    0 0
    ياشاسين آذربايجان
  • IR ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۶
    0 0
    علي دايي واقعيت رو گفته .. برعكس علي كريمي هميشه رنگ عوض كرده !!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس