کد خبر 709737
تاریخ انتشار: ۲۳ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۹
فابرگاس

ستاره اسپانیایی تیم فوتبال چلسی به خاطر فوتبال بازی کردن در مکانی غیرمجاز خودش را به دردسر انداخت.

به گزارش مشرق، سان انگلیس نوشت: یک زن انگلیسی ادعا کرده است که فرزند نوزادش به خاطر بی‌احتیاطی و تخلف سسک فابرگاس و اعضای خانواده او دچار ضربه مغزی شده است و به همین دلیل قصد دارد از هافبک اسپانیایی تیم فوتبال چلسی شکایت و غرامت طلب کند.

این زن 29 ساله که ویکتوریا دایت‌هارت نام دارد، همراه با پسر 6 ماهه‌اش مارک به پارکی در لندن رفته بودند که سسک فابرگاس و خانواده‌اش هم در آنجا حضور داشتند. ظاهراً با وجود ممنوعیت انجام بازی‌های همراه با توپ در این پارک و وجود علائمی که ممنوعیت آوردن توپ به پارک را نشان می‌داد، فابرگاس و فرزندش در این پارک فوتبال بازی می‌کنند و بر اثر شوت یکی از آنها توپ با سر فرزند 6 ماهه دایت‌هارت برخورد می‌کند که این ضربه باعث به وجود آمدن اختلالات مغزی در او شده است.

دایت هارت در این خصوص گفت: توپ به شدت به یک طرف سر مارک خورد و او شروع به لرزیدن کرد. حال مارک خوب و او آرام بود تا اینکه توپ به سرش خورد و حالا او کاملاً فرق کرده است و من واقعاً عصبانی‌ام. مارک در طول روز معمولاً سرحال است اما آن روز بعد از برخورد توپ با سرش تمام روز خواب بود و وقتی هم که بیدار شد حالت‌هایش عجیب بود.

طبق ادعای دایت‌ هارت، بعد از این اتفاق دانیلا سمان، همسر فابرگاس برای عذرخواهی نزد او آمده است تا از حال فرزندش را هم جویا شود اما او هیچ اشاره به هویت همسرش نکرده است. او گفت در حالی که تلاش داشت فرزندش در حال گریه‌اش را آرام کند، فابرگاس و خانواده‌اش آماده ترک محل شدند.

وی افزود: نمی‌خواستم بدون آنکه بدانم چه کسی مسئول این اتفاق بوده است، به آنها اجازه بدهم بروند. از آن مرد اسمش را پرسیدم اما همسرش جلو آمد و گفت که نامش دانیلا است و شماره‌اش را به من داد. او به پسر من نگاه کرد و گفت «مطمئنم حالش خوب می‌شود». نمی‌دانم چه حسی به او دست می‌داد اگر برای فرزند خود او چنین اتفاقی رخ می‌داد؟ او تأکید داشت که یکی از دخترانش توپ را به سر پسر من زده است نه آن همسرش. او گفت که عصر همان روز با من تماس می‌گیرد تا از حال مارک مطلع شود اما من هیچ تماسی دریافت نکردم. من تا زمانی که سایر افراد حاضر در پارک به من گفتند، نمی‌دانستم که آن شخص فابرگاس است.»

معاینات صورت گرفته روی مارک که پدرش یک کارمند بانک است نشان می‌دهد که او دچار ضربه مغزی خفیف و گیجی شده است و به همین دلیل تا 48 ساعت آینده باید تحت مراقبت باشد. حالا والدین مارک قصد دارند از فابرگاس شکایت کنند و 540 پوندی که تا الان بابت هزینه‌های پزشکی معاینات پسرشان پرداخته‌اند را از او ستاره چلسی که هفته‌ای 156 هزار پوند دریافت می‌کند، بگیرند.

دایت‌هارت ادامه داد: فابرگاس آنقدر پول‌دار هست که بتواند هزینه‌های معاینات فرزندم را بپردازد. اگر مشخص شود که مارک دچار اختلال مغزی شده است، فابرگاس باید تا آخر عمرش هزینه‌های درمانی او را متقبل شود.

در همین حال وکیل فابرگاس با تأیید اتفاق رخ داده در پارک غرب لندن، ادعای دایت هارت مبنی بر اینکه خانواده فابرگاس به وظیفه خود برای پیگیری وضعیت مارک 6 ماهه عمل نکرده‌اند را رد کرد. او گفت: دختر دانیلا آن کسی بوده که توپ را به سمت آن نوزاد شوت کرده البته ضربه او محکم نبوده است. هم دانیلا هم دخترش عذرخواهی کرده‌اند و دانیلا هم بعد از آن اتفاق هم از طریق تلفن و پیامک پیگیر وضعیت نوزاد شدند و زمانی که پاسخی دریافت نکردند تصور کردند که دلیلی برای نگرانی وجود ندارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس