کد خبر 709141
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۳
لادروپ

سرمربی دانمارکی تیم الریان مهمان ویژه برنامه 90 بود.

به گزارش مشرق، میشل لادروپ هافبک سابق تیم ملی فوتبال دانمارک و تیم های بارسلونا و رئال مادرید، در مصاحبه ای اختصاصی با عادل فردوسی پور شرکت کرد.

لادروپ در خصوص اولین سفرش به ایران گفت:« خاطره خوبی از سفر اولم به ایران نداشتم. من  با لخویا که تیم سابقم بود به اینجا آمدم و اتفاقا با همین پرسپولیس هم بازی داشتیم. ما در آن بازی خوب نبودیم و 3-0 باختیم. اما الان شرایط فرق می کند و شانس صعود داریم. با وجود اینکه در گروه مرگ قرار گرفتیم اما دو بازی از سه بازی قبلمان را بردیم و الان وضعیت خوبی داریم.»

میشل لادروپ در مورد جو استادیوم آزادی و مقایسه آن با دیگر جاهای دنیا گفت:« طرفداران تیم های مختلف با هم متفاوتند. اما هرجایی که طرفداران زیاد باشند، مثلا 100 هزارنفر یا 80 هزار نفر چه در نیوکمپ و چه در سانتیاگو برنابئو جو خوبی برای تیم میزبان تشکیل می شود و قطعا چیزهایی به آن ها اضافه می شود.»

سرمربی الریان در خصوص بازی رفت و نتیجه ای که در قطر به دست آمد اظهار داشت:« ما در بازی رفت بازگشت خوبی به بازی داشتیم و توانستیم مسابقه را ببریم اما بازی می توانست 3-3 یا 4-4 شود.»

او در پاسخ به این سوال که چرا قطر را برای مربی گری انتخاب کرده پاسخ داد:«  احتمالا این جا ایستگاه آخر من است. من 35 است که در فوتبال حاضر هستم و واقعا از حواشی موجود و شلوغی های اطرافم خسته ام. واقعیت این است که در قطر فضا آرام است و هیاهو زیاد نیست.»

بازیکن سابق تیم های بارسلونا و رئال مادرید در خصوص وضعیت تیم ملی ایران در راه جام جهانی 2018 گفت:«تیم ملی ایران زیربنای خوبی دارد و از مهاجمان تیزهوشی بهره می برد. باید پذیرفت که بیش از یک پای ایران در جام جهانی است.»

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس