کد خبر 708831
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
تروریست های سوری

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی، همزمان کمک نظامیانش به تروریست‌ها در مرز سوریه، امدادرسانی رسمی به مجروحان معارضان سوری را بررسی کرد.

 به گزارش مشرق، در حالی که نظامیان رژیم صهیونیستی به مدت چهار سال، هر روزه تروریست‌ها و معارضان سوری مجروح را مورد مداوا قرار داده‌اند اما کابینه امنیتی این رژیم روز یکشنبه دوباره رسما خواستار انتقال کمک‌های پزشکی آشکار به گروه‌های معارض تروریستی شد.

کابینه امنیتی رژیم صهیونیستی به ریاست «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر با بهانه قرار دادن حادثه شیمیایی ادعایی در «خان شیخون» در جنوب استان «ادلب»، موضوع درمان کردن معارضان و خانواده‌هایشان را به بحث گذاشت.

به نوشته روزنامه «جروزالم پست» نتانیاهو در این جلسه ضمن اعلام حمایت دوباره از حمله موشکی آمریکا به پایگاه هوایی سوریه، صراحتا از ارسال خدمات پزشکی به معارضان مجروح سوری و تدام این کار خبر داد.

در این جلسه «یووال اشتاینیتز» وزیر انرژی رژیم صهیونیستی مدعی شد، حمله آمریکا به خاک سوریه، نه تنها پیامی به «بشار اسد» رئیس جمهور این کشور بلکه پیامی به ایران نیز بود. وی همچنین خواستار ارائه کمک به معارضان سوری شد.

«یوآو گالانت» وزیر مسکن این رژیم نیز خواستار حمایت گروه‌های معارض تروریستی در سوریه شد.

«آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اما به دلیل اینکه اعزام تروریست‌ها و معارضان مجروح به فلسطین اشغالی باید با هماهنگی و همکاری ترکیه انجام شود، با این مسئله مخالفت کرد.

این جلسه نمادین در حالی برگزار شد که نظامیان رژیم صهیونیستی از ابتدای آغاز بحران سوریه، چند سال است که در بلندی‌های جولان اشغالی، به معارضان و تروریست‌های زخمی امدادرسانی کرده و آنها را دوباره به میدان جنگ بازمی‌گرداند.

به نوشته پایگاه خبری «آی۲۴ نیوز» سرهنگ دکتر کولر مسئول بخش پزشکی ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای مکتوب اذعان کرد تا کنون نزدیک به ۲۸۰۰ معارض سوری در اراضی اشغالی مداوا شده و این رقم در حال افزایش است.

بر این اساس، مجروحان پس از رسیدگی‌های اولیه، به بیمارستان‌های داخلی اعزام می‌شوند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس