کد خبر 708611
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۰
روزنامه های دوشنبه 21 فروردین

روزنامه شرق نوشت: مردم احساس می‌کنند توافق برجام هیچ تاثیری بر زندگی آنها نداشته است.

به گزارش مشرق، این روزنامه می‌نویسد: نقد عملکرد دولت به ویژه در حوزه اقتصاد، مورد توجه رقبای روحانی در انتخابات خواهد بود. به نظر می‌رسد مهم‌ترین چالش دولت در این چند روز باقی مانده، نحوه برخورد با منتقدانش در حوزه اقتصاد است.

علی تاجرنیا از اعضای شورای مرکزی حزب اتحاد ملت می‌گوید: «موضوع عدالت اجتماعی بزرگ‌ترین چالشی است که همه دولت‌ها در عرصه بین‌الملل با آن مواجه هستند. این موضوع نمود خود را در عرصه اقتصادی بیشتر نشان می‌دهد. الان که در آستانه دور دوم انتخابات ریاست‌جمهوری قرار گرفته‌ایم با همه توفیقاتی که دولت داشته جمع زیادی از مردم ایران احساس می‌کنند منابع در کشور ما عادلانه توزیع نمی‌شود و مشکلاتی نظیر اختلاس و فیش‌های حقوقی باعث شده تا جامعه نسبت به عدم توزیع عادلانه ثروت مسئله‌دار شود».

تاجرنیا یکی دیگر از چالش‌های دولت در حوزه اقتصادی را چالش معیشتی و احساس تبعیض و عدم رعایت عدالت دانست و گفت: «در عرصه سیاست خارجی با وجود توفیق برجام، مردم احساس می‌کنند این موضوع تاثیری در زندگی آنها نداشته و علت آن هم نداشتن تیم رسانه‌ای برای تشریح اقدامات دولت است. دولت باید جدیت به خرج داده و مسائل را برای مردم شفاف کند.»

روحانی باید چه کند؟ آیا در زمان باقی مانده تا انتخابات فرصتی هست که روحانی بخواهد دست به تغییر رفتار بزند، آیا اساسا تغییر رفتار در این مقطع پاسخ‌گوی افکار عمومی خواهد بود یا خیر؟ عباس عبدی در این رابطه به «شرق» چنین پاسخ می‌دهد: «به نظرم دولت بهتر است کار خاصی نکند، چون هرگونه تغییر سیاست و رفتار مشهود و جدی در آستانه انتخابات معنای خوبی نخواهد داشت. ضمن اینکه اگر دولت به چنین رفتاری اعتقاد داشت، تاکنون باید آن را انجام می‌داد نه اینکه انجامش را برای روزهای آخر بگذارد».

منبع: کیهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • کج کلاه IR ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    2 3
    مشرق !! از طرف خودت حرف بزن نه مردم .اگه مردم ما هستیم عاشق روحانی و بر جاممیم .البته تو که ...
    • برررررررررررررررجام IR ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
      2 1
      شما هم از طرف خودت حرف بزن چرا از طرف مردم حرف میزنی ؟؟؟ کی گفته مردم عاشق برجامن ؟
  • ل IR ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
    2 2
    خواهشا از طرف کل مردم ایران حرف نزنید همین که جنگ از سر مردم برداشته شده مهمترین دست آورد برجام می باشد و البته این خواسته شما و امثال شما نبود و شما می خواستید هر بلایی سر مردم می آید بیاید و شما در خوشی باشید و برای من سئوال این هست که مقام رهبری در جریان کل بر جام هست و با موافقت ایشان این کار انجام شده.
    • me IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۱
      1 1
      انصافا خیلی بهت خندیدم . سایه جنگ این داعشه که کنار مزره. دلیل کم شدنش هم شهدای مدافع حرم هستن. آمریکا از 20 سال پیش تا همین چند روز پیش مدام داره میگه هیچ گزینه ای حذف نشده و همه گزینه ها رو میزه . کی میخواید عاقل بشید آخه ؟ غرب پرستی تا کی ؟؟ دیگه آمریکا باید چیکارتون کنه که سرتونو از زیر برف بیرون بیارید ؟ تحریم نکرد ؟ بهمون نگفت تروریست؟ ورودمونو ممنوع نکرد ؟ دیگه باید چجوری بهت بگه ازت متنفره و میخواد تحت سلطه ش باشی ؟ سایه جنگ اون داعشیه که به زبان فارسی فیلم میده بیرونو میگه ایرانو میگیریم نه اون آمریکایی که بعد اونهمه تعریف درباره برجام همین چند روز پیش گفتن هیچ گزینه ای از روی میز حذف نشده . آخه شستشوی مغزی تا چه حد ؟ رهبری در جریان بود ؟ شما که اینهمه دم از رهبری میزنید پس چرا شروط 9 گانه رهبری هیچکدوم تو برجام رعایت نشد؟؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس