سلیمی

قهرمان المپیک لندن گفت: پیش بینی می شد که تالاخادزه بتواند رکوردی بالاتر از 215 کیلوگرم بزند اما امیدوارم بتوانم دوباره رکورد جهان را پس بگیرم.

به گزارش مشرق، بهداد سلیمی درباره شکسته شدن رکورد یک ضرب جهان توسط لاشا تالاخادزه گرجستانی، بیان‌ کرد: تالاخادزه وزنه‌بردار خوبی است. از رکورد 215 کیلوگرمی که در  المپیک ریو ثبت کرد، پیش‌بینی می‌شد که بتواند بیشتر از این وزنه‌ بزند او وزنه‌برداری شش دانگی است و در چهار، پنج مسابقه‌ای که شرکت کرده توانسته هر شش حرکت را بزند.

او در پاسخ به این سوال که از شکسته شدن رکورد یک ضرب جهان که در اختیار خودش بود، ناراحت نشد، تصریح کرد: تا حدودی ناراحت شدم. واقعیت این است قطعا یک روزی رکوردها شکسته می‌شود. البته جای امیدواری است، چرا که من هنوز در دوران ورزشی به سر می برم و امیدوارم که بتوانم دوباره رکورد جهان را پس بگیرم. البته کار سخت است، چون رکورد بالا است و رقبا هم قوی‌تر شده‌اند. از طرفی ما خیلی خوب حمایت نمی‌شویم.

سلیمی با اشاره به مشکلات مالی فدراسیون و تاثیر آن بر روی ملی‌پوشان، تصریح کرد: مشکلات مالی بر روی نفرات با تجربه و عنوان دار و همچنین جوانان تاثیر منفی می‌گذارد. ما بعد از  المپیک دریافتی از فدراسیون نداشتیم و به نظرم نباید اجازه داده شود که مشکل مالی فدراسیون به ورزشکاران سرایت کند. حالا هر چقدر هم که فدراسیون مشکل مالی دارد و ‌اسپانسری ورود پیدا نمی‌کند اما باید ورزشکاران خود را تامین کند، چون وزنه‌برداری رشته ورزش  قهرمانی است نه همگانی و قهرمانان باید حمایت شوند تا بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند.

او ادامه‌ داد: فدراسیون باید همت مضاعفی کند و تلاش بیشتری داشته باشد تا مشکلات مالی دیگر به ورزشکاران سرایت نکند و هر چقدر هم مشکلات زیاد باشد ورزشکار نباید آن را حس کند. هفت ماه از  المپیک گذشته، اما دریافتی نداشتیم و هر کسی هم که به جای بهداد سلیمی و یا سهراب مرادی باشد دلسرد می‌شود و دیگر انگیزه لازم را ندارد.

ملی‌پوش فوق سنگین ایران درباره نیامدن سهراب مرادی به اردوی تیم‌ ‌ملی، گفت‌: سهراب مرادی وزنه‌های خوبی در اردو می زد و به اوج آمادگی رسیده بود، اما فشارها و مشکلات باعث شد که این تصمیم را بگیرد. به نظرم صحبت‌هایی که سهراب مرادی انجام داد منطقی است. ان‌شاء‌الله آقای علی مرادی فکر ویژه‌ای کند تا برای مسابقات جهانی چنین مشکلاتی نداشته باشیم.

قهرمان  المپیک لندن درباره وضعیت مصدومیت خود و این که چقدر احتمال دارد بتواند خود را تا مسابقات قهرمانی جهان آماده کند، تاکید کرد : بعد از فینال لیگ برتر فیزیوتراپی و بازتوانی را انجام دادم و با تقویت عضله‌هایم شرایط بهتر شد. از دهم – یازدهم فروردین ماه هم کارم را به صورت سبک شروع کردم و هنوز هم فشاری نیاورده‌ام و تصمیم دارم که کم کم تمرینات را سنگین کنم تا دوباره اذیت نشوم.  امیدوار هستم که بتوانم به مسابقات قهرمانی جهان برسم. اگر امیدوار نبودم تمرین نمی کردم و تمام تلاشم بر این است که به مسابقات قهرمانی جهان برسم.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس