کد خبر 708407
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲
علی مرادی

رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان با دعوت رسمی رئیس کنفدراسیون قاره اروپا، میهمان ویژه رقابت دسته ۱۰۵+ کیلوگرم قهرمانی قاره سبز در کرواسی بود.

به گزارش مشرق، رقابت‌های وزنه برداری قهرمانی اروپا در سال ۲۰۱۷ به میزبانی کشور کرواسی در حالی شب گذشته با درخشش «لاشا تالاخادزه» ستاره فوق سنگین گرجستانی به اتمام رسید که علی مرادی با دعوت رسمی «آنتونیو اورسو» رئیس کنفدراسیون وزنه برداری قاره اروپا میهمان ویژه این رقابتها بود.

در مهمترین اتفاق شب گذشته،«لاشا تالاخادزه» قهرمان بازیهای المپیک ۲۰۱۶ ریو توانست رکورد یکضرب دسته فوق سنگین جهان را یک کیلوگرم ارتقا دهد. رکوردی که پیش از این با ۲۱۶ کیلوگرم در اختیار بهداد سلیمی بود.

جالب آنکه رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان نیز به عنوان یکی از نامزدهای کسب کرسی ریاست، دبیرکلی، نایب رئیسی و عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون جهانی در مراسم اهدای مدال دسته فوق سنگین حضور داشت و نشان طلای این دسته را بر گردن «تالاخادزه» رکورددار جدید فوق سنگین انداخت.

در پایان مسابقات وزنه برداری قهرمانی اروپا، تیم روسیه در بخش مردان و زنان قهرمان شد. تیم های ترکیه و لهستان نیز در بخش مردان، دوم و سوم شدند و تیم های اوکراین و اسپانیا نیز مقام دوم و سوم بخش زنان را بدست آوردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس