کد خبر 707988
تاریخ انتشار: ۱۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۲
پارالمپیک

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین از آغاز توزیع جوایز قهرمانان پارالمپیک ۲۰۱۶ و مدال‌آوران مسابقات جهانی و پارا آسیایی سال ۱۳۹۴ از ۲۰ فروردین خبر داد.

به گزارش مشرق ، محمود خسروی‌وفا در این باره گفت: همزمان با ایام خجسته میلاد حضرت علی (ع)، وزارت ورزش و جوانان نسبت به توزیع جوایز قهرمانان پارالمپیک 2016 ریو و مدال آوران مسابقات جهانی و آسیایی سال 1394 کرده است و همه ورزشکارانی که از مراسم تجلیلی که اسفند ماه سال گذشته توسط ریاست جمهوری برگزار شد، حواله جوایز خود را دریافت کرده‌اند، می‌توانند با مراجعه به فدراسیون نسبت به دریافت سکه‌های تخصیص یافته اقدام کنند.

وی افزود: از وزارت ورزش و جوانان به دلیل تسریع در روند اهدای این جوایز تشکر و قدردانی می‌کنم.

بر این اساس از ورزشکارانی که حواله جوایز خود را دریافت کرده‌اند، دعوت می‌شود از 20 تا 30 فروردین ماه با در دست داشتن اصل برگ حواله، اصل کارت شناسایی معتبر (کارت ملی یا گذرنامه) در ساعات اداری به فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین مراجعه کرده و جوایز خود را دریافت کنند.

تاریخ اهدای جوایز مربیان و سرپرستان نیز متعاقباً اعلام خواهد شد.

منبع: فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محموداعرابی IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۶/۰۱/۱۹
    0 0
    پیمانکاران دولت لطفا هرطلبی طی این سالیان دارید تشریف ببرید احتمالا سریع نقد میشه.. اطلاع دارید که انتخابات نزدیکه وآقای روحانی هم بالاخره همیشه خدمتگزار و آماده خدمت و.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس